پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

هلدینگ پتروپالایش اصفهان در چهارمین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل/ از انعقاد تفاهم نامه با بانک دی تا رایزنی با دانش بنیان ها

  • 03 اسفند 1401
  • 11:23
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 657 بازدید
  • Article Rating
هلدینگ پتروپالایش اصفهان در چهارمین نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل/ از انعقاد تفاهم نامه با بانک دی تا رایزنی با دانش بنیان ها

هلدینگ پتروپالایش اصفهان در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در کیش حضور پررنگی داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت نفت به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشگاهی از ۲۴ تا ۲۶ بهمن ماه با حضور ۳۰۰ شرکت کننده از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در کیش برگزار شد.
پالایشگاه اصفهان نیز در این نمایشگاه برای نخستین بار در قامت هلدینگ و با ۶ شرکت زیر مجموعه خود در این نمایشگاه حضور یافت.
امیر سخنورنیا، رئیس بررسی منابع و پشتیبانی ساخت داخل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه در این نمایشگاه شرکت های تولید کننده تجهیزات داخلی نسبت به عرضه محصولات و دستاوردهای خود اقدام کردند، گفت: شرکت هایی مانند هلدینگ پتروپالایش اصفهان و سایر شرکت های پالایشی نیز حضور فعال داشتند.
وی با بیان اینکه بازدید های خوبی از غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان صورت گرفت و جلسات B2B خوبی برگزار شد، اضافه کرد: شرکت های زیادی اعلام آمادگی برای رابطه تجاری با هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ داشتند و نسبت به مذاکرات تجاری خود با این گروه صنعتی اقدام کردند.
رئیس بررسی منابع و پشتیبانی ساخت داخل هلدینگ پتروپالایش اصفهان ادامه داد: شخصیت هایی از جمله مدیران عامل شرکت های پالایشی، دبیر انجمن صنفی کارفرمایثی صنعت پالایش، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و سایر مدیران حوزه نفت، گاز و پتروشیمی از غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان بازدید کردند.
وی همچنین به جلسه مشترک مدیرعامل و اعضای هیات مدیره هلدینگ پپتروپالایش اصفهان با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک دی تصریح کرد: در این جلسه نسبت به بررسی راهکارهای همکاری بین بانک دی و هلدینگ پتروپالایش اصفهان اقدام شد.
سخنورنیا همچنین به بازدید تولید کنندگان و شرکت های دنش بنیان صنعت نفت از غرفه هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: بین شرکت های زیر مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان و شرکت های دانش بنیان بررسی داشته ها برای انعقاد تفاهم نامه انجام شد که به زودی شاهد انعقاد این تفاهم نامه ها خواهیم بود.
وی افزود: چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشگاهی رویداد بسیار خوبی بود که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد برکات خوب این رویداد باشیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.