شنبه 01 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

هلدینگ پتروپالایش اصفهان تندیس سیمین هفدهمین همایش و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادات را کسب کرد

  • 02 اسفند 1401
  • 09:57
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1655 بازدید
  • Article Rating
هلدینگ پتروپالایش اصفهان تندیس سیمین هفدهمین همایش و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادات را کسب کرد

دبیر شورای مشارکت هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: هلدینگ پتروپالایش اصفهان برای نخستین بار تندیس سیمین هفدهمین همایش و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادات را کسب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، علی رضا ساسان فر با اشاره به ارزیابی یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادات اظهار داشت: باید توجه داشت که دبیرخانه جشنواره ملی نظام پیشنهادات به صورت سالانه نسبت به برگزاری همایش و جشنواره اقدام می کند اما طی دو سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به دلیل شیوع کرونا این جشنواره و همایش ها برگزار نشد.
وی با بیان اینکه در آخرین دوره برگزاری همایش نظام پیشنهادات هلدینگ پترو پالایش اصفهان موفق شد تندیس برنزی را در بین نظام پیشنهادات کشوری به خود اختصاص دهد، افزود: امسال نیز شرایط به گونه ای رقم خورد که هفدهمین همایش ملی و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهاد برگزار شد و همه شرکت کنندگان دستاوردها، نتایج و پیشنهادات خود را ارائه دادند.
دبیر شورای مشارکت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه در یازدهمین دوره جشنواره نظام پیشنهادات نیز با الگو گرفتن از نظام تعالی سازمانی، سازمان ها ارزیابی شدند، گفت: هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز در این جشنواره همه پیشنهادات خود را به این جشنواره ارائه کرد و حامی این جشنواره نیز بود.
وی در خصوص ارزیابی نظام پیشنهادات نیز افزود: دو نفر از دبیرخانه جشنواره در شرکت حضور یافتند و همه بخش ها را از نقش رهبری تا سیستم های دستورالعمل ها و زیرساخت های نرم افزاری، سیستم های پرداخت تشویق ها و … را ارزیابی کردند و نتایج خوبی به دست آمد.
ساسان فر با بیان اینکه ما در زمینه پیشنهاد دهنده برتر و پیشنهاد برتر در این جشنواره حضو داشتیم، اضافه کرد: ما در این زمینه یکی از همکاران را داشتیم که ۵۰۰ پیشنهاد ثبت کرده است و پیشنهای را داشتیم که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان آورده پیشنهادی برای هلدینگ پتروپالایش اصفهان داشت.
وی با بیان اینکه این همایش و جشنواره در سالن همایش های محیط زیست برگزار شد، افزود: ما نیز در این همایش در زمینه نقش رهبری تحول گرا ارائه داشتیم که مرود استقبال مدعوین قرار گرفت.
دبیر شورای مشارکت هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در هفدهمین همایش و یازدهمین جشنواره نظام پیشنهادات موفق به دریافت تندیس سیمین شد، افزود: همچنین در بخش پیشنهادات نیز مهندس عموسلطانی  و مهندس سعیدی در بخش بنزین سازی برای انتقال مسیر هیدروژن از واحدCCR به PSA حایز رتبه برتر شدند و در حوزه پیشنهاد دهنده برتر نیز مهندس خواجه با بالغ بر ۵۰۰ پیشنهاد نیز به عنوان پیشنهاد دهنده برتر معرفی شدند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.