جمعه 10 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

تلاش برای اجرایی شدن بزرگترین پروژه زیست محیطی پالایشگاه اصفهان

  • 03 اسفند 1401
  • 09:53
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 988 بازدید
  • Article Rating
تلاش برای اجرایی شدن بزرگترین پروژه زیست محیطی پالایشگاه اصفهان

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان در سفر به امارات به ثمر رساندن بزرگترین طرح زیست محیطی هلدینگ پتروپالایش اصفهان را در دستور کار خود قرار داده اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در حاشیه سفر به امارات اظهار داشت: هدف از این سفر آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوری های امارات در حوزه صنعت پتروپالایشی است.
وی تصریح کرد: این سفر در راستای تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از خام فروشی، صادرات محور شدن و تکمیل زنجیره ارزش در صنعت نفت و به ویژه هلدینگ پتروپالایش اصفهان انجام شده است.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان پیگیری برای اجرایی شدن طرح RHU را از اصلی ترین برنامه های سفر تیم مدیریتی هلدینگ پتروپالایش اصفهان به امارات دانست و افزود: این پروژه بیش از ۱۰ سال است که به دلیل بروکراسی های اداری و مساله تحریم ها روی زمین مانده و شرکت چینی در زمینه تحقق وعده هایش برای ساخت و تحویل رآکتورها برای ایجاد زنجیره ارزش در ته مانده برج های تقطیر همکاری لازم را نداشته است.
وی تصرح کرد: پروژه RHU اصلی ترین پروژه زیست محیطی در دستور کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان است که قرار است حداکثر تا سال ۱۴۰۴ به بهره برداری برسد.
قدیری تصریح کرد: واحد RFCC چند محصول ارزشمند از جمله پروپیلن، ال.پی.جی و بنزین یور۵ تولید می کند، تا سال گذشته موضوع احداث واحد RFCC در شهر بندرعباس مطرح می شد، اما نکته مغفول مانده، این بود که در زمان برنامه‌ریزی طرح جامع شرکت پالایش نفت اصفهان، این واحد در مجاورت واحدRHU که ۸۰ درصد خوراک واحد RFCC را تأمین می‌کند، در زمین های واقع در پروژه جنوبی، جانمایی شده و حتی تمام واحدهای یوتیلیتی مورد نیاز همچون آب، برق، بخار، نیتروژن و … نیز مخازن ذخیره مربوط به تولیدات واحد، طراحی، ساخته و اجرا شده بود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.