شنبه 01 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن جشن بزرگ “بانوی آب و آئینه” برگزار شد

  • 26 دی 1401
  • 06:31
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 900 بازدید
  • Article Rating
همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن جشن بزرگ “بانوی آب و آئینه” برگزار شد

 

همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) جشن بزرگ “بانوی آب و آئینه” به منظور تکریم بانوان هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، جشن بزرگ بانوی آب و آئینه به منظور تکریم مقام زن و ایجاد فضایی پرنشاط برای بانوان هلدینگ پترو پالایش اصفهان و خانواده‌هایشان برگزار شد.
دکتر محسن قدیری، مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در این آئین ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: هر چه برکت داریم از مکتب فاطمه زهرا (س) است و از این رو با الگو گرفتن از ایشان باید قدردان بانوان کشورمان باشیم.
وی با بیان اینکه در هلدینگ پتروپالایش اصفهان خانم ها نقش اساسی دارند، افزود: دشمن خیلی تلاش کرد زن زندگی آزادی را بگوید اما ما این شعار را محقق ساختیم و تکریم بانوان را اولویت همه برنامه‌هایمان قرار دادیم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد مالی در آستانه روز زن نیز ابراز داشت: باید توجه داشت که امروز زنان در جایگاه ویژه‌ای در کشور قرار دارند و برای مثال ۳۳ درصد پزشکان زن هستند و ۱۱ کرسی مجلس نیز از ابتدای انقلاب به زنان اختصاص داشته است.
وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های یک سال اخیر در هلدینگ پتروپالایش اصفهان تصریح کرد: همه این دستاوردها حاصل تلاش همه همکاران و با حمایت‌های هیات مدیره به دست آمده است.
قدیری تاکید کرد: ما در خانواده هلدینگ پتروپالایش اصفهان به هر چه اراده کرده‌ایم رسیده‌ایم و نه تنها به کار و تخصص خود بلکه به خانواده کارکنان توجه ویژه‌ای داشته ایم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.