جمعه 10 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

جمعی از مدیران و مسئولین آموزش و پرورش شهر بروجرد از شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بازدید بعمل آوردند

  • 10 دی 1401
  • 10:33
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 649 بازدید
  • Article Rating
جمعی از مدیران و مسئولین آموزش و پرورش شهر بروجرد از شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند بازدید بعمل آوردند

 

مدیران و مسئولین آموزش و پرورش شهر بروجرد در قالب اردوی “راهیان پیشرفت” از بخشهای مختلف پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند بازدید نمودند و در جریان ، تولیدات ، پروژه ها و اقدامات انجام شده در این شرکت قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ جمعی از مدیران و مسئولین آموزش و پرورش شهر بروجرد در راستای طرح “راهیان پیشرفت“ و شناساندن دستآوردها و توانمندی های متخصصان شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند ، طی بازدیدی یکروزه با حضور در پالایشگاه ، مورد استقبال تنی چند از مسئولین شرکت قرار گرفتند و از نزدیک با تولیدات، روند فعالیت ها و تلاشهای شبانه روزی متخصصین این قطب بزرگ صنعتی آشنا شدند.

در ابتدای این بازدید و در جلسه ای که به همین منظور در سالن شهدای مدافع حرم برگزار گردید ، پس از پخش کلیپ معرفی شرکت ، آقای حسنی از اداره پژوهش و فنآوری و دکتر امین محلاتی از اداره مهندسی ، ضمن ارائه توضیحات لازم ، روند فعالیت های پالایشگاه را برای میهمانان تشریح نمودند .

همچنین در این بازدید مهندس غلامی مدیر عملیات پالایشگاه ضمن خیرمقدم به فرهنگیان شهر بروجرد گفت :« فرآیند تولید سوخت بسیار پیچیده و گران قیمت است . لذا باید در مصرف بهینه این گونه فرآورده های ارزشمند دقت نظر کافی داشته باشیم و از سرمایه های کشور مراقبت نماییم . »

مدیران و مسئولین آموزش و پرورش شهر بروجرد، پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و صرف نهار با همراهی کارشناسان روابط عمومی و توضیحات مهندسین شرکت از کلیه واحدهای عملیاتی پالایشگاه بازدید بعمل آوردند و از نزدیک در جریان فرآیند تولید و روند پیشرفت طرح های این شرکت قرار گرفتند .

این گزارش می افزاید اردوهای راهیان پیشرفت با هدف هویت سازی و آشنایی نسل جوان با دستآوردهای علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزار می گردد . این بازدید ها علاوه بر فراهم نمودن زمینه آشنایی جوانان با رشته های تخصصی علمی و بسترهای کسب و کار ، موجب افزایش روحیه خودباوری و انگیزه در آینده سازان کشور می گردد .

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.