پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

دکتررمضانی فرماندار شازند از پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند و روند انجام عملیات تعمیرات اساسی واحد RCD بازدید بعمل آورد

  • 07 دی 1401
  • 06:42
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 355 بازدید
  • Article Rating
دکتررمضانی فرماندار شازند از پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند و روند انجام عملیات تعمیرات اساسی واحد RCD بازدید بعمل آورد

 

دکتر رمضانی فرماندار شازند و هیئت همراه امروز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ طی بازدیدی از پالایشگاه ، از نزدیک در جریان روند اجرای تعمیرات اساسی واحد RCD قرار گرفتند .  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند در ابتدای این بازدید مهندس رجبی مدیرعامل پالایشگاه ضمن خیرمقدم ، گزارشی از فرآیند تولیدات پالایشگاه و فرآیند تعمیرات اساسی واحد RCD ارائه نمود و مهندس قربانی رئیس پالایش ۵ توضیحات فنی تکمیلی را بیان داشت . سپس میهمانان با حضور در سایت شرکت و محل اجرای اورهال از نزدیک در جریان اقدامات صورت پذیرفته قرار گرفتند.

در ادامه دکتر رمضانی با ابراز خشنودی از حضور در جمع متخصصین تلاشگر و سخت کوش پالایشگاه و با قدردانی از تلاشهای انجام شده گفت : « این پالایشگاه یکی از مهمترین صنایع منطقه محسوب می گردد که نقشی اساسی در تولید بنزین و دیگر فرآورده های مورد نیاز کشور دارد . انجام این عملیات تعمیراتی در  واحد RCD با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از نیروهای بومی ، اقدامی بسیار ارزشمند در راستای استمرار تولید است لذا تمامی دست اندرکاران شایسته تقدیر و تشکر هستند. »

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.