شنبه 01 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

بازدید رئیس سازمان خصوصی سازی کشور از شرکت پالایش نفت تهران

  • 03 دی 1401
  • 05:59
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 678 بازدید
  • Article Rating
بازدید رئیس سازمان خصوصی سازی کشور از شرکت پالایش نفت تهران


حسین قربان زاده معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی کشور ضمن دیدار و گفت وگو با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پالایشگاه تهران از این شرکت نفتی به عنوان بزرگ ترین بنگاه سهام عدالت یاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران، حسین قربان زاده رئیس کل سازمان خصوصی سازی کشور در راس هیئتی در قالب کارگروه بند ۵ مورخ ۱۳ بهمن ماه ۱۴۰۰ شورای عالی بورس، ضمن بازدید از  شرکت پالایش نفت تهران، با خزائی رئیس هیئت مدیره و آرمان فر مدیرعامل و دیگر اعضای هیئت مدیره این شرکت دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران گزارشی کامل از اقدامات، دستاوردها، نحوه تولید محصولات و جایگاه شرکت پالایش نفت تهران در صنعت نفت کشور ارائه و از سهم 15 درصدی این شرکت در تامین انرژی کشور خبر داد.
همچنین دکتر خزائی رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هئیت مدیره با تاکید بر توجه ویژه به منافع ذینفعان، به اقدامات انجام یافته برای بازبینی و اصلاح ساختار چارت سازمانی پالایشگاه و رفع برخی مشکلات منابع انسانی با هدف ارتقای رضایتمندی کارکنان اشاره و توضیحاتی پیرامون نقش موثر پالایشگاه تهران در اولین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری محصولات دانش بنیان در صنعت نفت، برگزاری پنل و نیز عقد تفاهم نامه با شرکت های دانش بنیان برای رفع چالش های فرآیندی پالایشگاه و نیز رایزنی با برخی نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص رفع موانع تامین انرژی فرآیند تولید شرکت ارائه داد. 
در ادامه قربان زاده ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در شرکت پالایش نفت تهران به ویژه برگزاری به موقع مجمع و انجام بهنگام فرآیند افزایش سرمایه شرکت، حمایت همه جانبه خود را از طرح ها و پروژه های این شرکت اعلام نموده و بر رفع برخی چالش ها در حوزه های مالی، حقوقی و اداری تاکید کرد.
در این نشست پیرامون امکان قرار گرفتن شرکت پالایش نفت تهران به عنوان هلدینگ اصلی و مرکز سرمایه گذاری های سهام عدالت مطرح و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
گفتنی است در این نشست صمیمی دکتر دانش کاظمی و دکتر شعبانی (اعضای شورای عالی بورس)،دکتر کابلی زاده(نماینده معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد)، دکترانصاری و سلحشوری (از کانون شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت کشور) و دکتر حدادی (رئیس صندوق تثبیت سازمان بورس اوراق بهادار) حضور داشتند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.