شنبه 01 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

قهرمانی تیم پالایشگاه تهران در مسابقات والیبال کارکنان شرکتهای زیر مجموعه شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

  • 30 آذر 1401
  • 06:44
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 698 بازدید
  • Article Rating
قهرمانی تیم پالایشگاه تهران در مسابقات والیبال کارکنان شرکتهای زیر مجموعه شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی


قهرمانی تیم پالایشگاه تهران در مسابقات والیبال کارکنان شرکتهای زیر مجموعه شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران، تیم والیبال شرکت پالایش نفت تهران با غلبه بر حریفان خود مقام قهرمانی مسابقات والیبال شرکت های زیر مجموعه پالایش و پخش را از آن خود ساخت.
رقابت های والیبال شرکت های زیر مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش کشور پس از 5 سال وقفه با حضور تیم هایی از شرکت های پالایش نفت تهران، شیراز، آبادان، اراک، اصفهان، ستاره خلیج فارس، لاوان، بندرعباس و خطوط لوله و مخابرات به مدت 7 روز به میزبانی شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد.

در این رقابت ها تیم والیبال شرکت پالایش نفت تهران در دیدار نهایی در 3 دست متوالی با غلبه بر تیم والیبال پالایشگاه ستاره خلیج فارس قهرمان مسابقات شد. همچنین شرکت پالایش نفت اراک بر سکوی سوم ایستاد. کاپ اخلاق این رقابت ها نیز به تیم والیبال شرکت پالایش نفت اصفهان اهدا شد. 

گفتنی است دو تیم برتر این رقابتها جواز حضور در المپیاد ورزشی وزارت نفت که قرار است بهمن ماه به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در شهر آبادان برگزار شود، کسب کردند. 

در حاشیه مراسم اختتامیه این رقابت ها عاشوری دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور طی سخنانی با تاکید بر اهمیت رعایت اخلاق در ورزش بیان داشت: رعایت ادب و اخلاق در چارچوب ورزش از مهم ترین موئلفه های زندگی سالم و پر نشاط است. خوشحالم که با کمک دست اندرکاران ورزش شرکت های پالایشی و حمایت مدیران عامل این شرکتها مسابقات ورزشی در رشته های مختلف با جدیت دنبال می شود که این مهم عاملی اساسی برای سلامتی و تندرستی خانواده بزرگ صنعت نفت کشور است.

رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران و مدیر عامل پالایشگاه تهران این موفقیت بزرگ را به بازیکنان توانمند، مربیان و سرپرست تیم والیبال تبریک گفته و از تمام همکارانی که در برگزاری این مسابقات تلاش کردند تقدیر و تشکر کردند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.