پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

ستاره خلیج فارس پیشگام در برپایی اردوهای راهیان پیشرفت

  • 27 آذر 1401
  • 06:20
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 461 بازدید
  • Article Rating
ستاره خلیج فارس پیشگام در برپایی اردوهای راهیان پیشرفت

 

در راستای شناساندن دستاوردهای و توانمندی‌های متخصصان جوان کشور در بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان اردوهای راهیان پیشرفت در این پالایشگاه به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس بیان کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و اولویت مهم تاریخ نگاری و بازگو کردن دستاوردهای نظام اسلامی در تمامی حوزه‌ها از جمله صنعت نفت، بهترین راهکار در راستای ابهام زدایی و هویت سازی برای مردم به ویژه جوانانی که در معرض خوراک خبری مسموم قرار دارند، تشریح این دستاوردها است.

علیرضا جعفرپور با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان این است که ملت ایران را از مسیر قله‌های دانایی و پیشرفت متوقف کنند، اظهار کرد: در این دوران که دشمنان به دنبال تضعیف روحیه جوانان و نوجوانان که آینده سازان کشور عزیزمان هستند، این قشر با ارتقای سطح عملی و فرهنگی خود نقشه شوم آنان را به نابودی خواهند کشاند.

وی ادامه داد: پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان یک دستاورد ملی محسوب می‌شود که در اوج تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی به دست متخصصان داخلی کشور عزیزمان ایران، ساخت و راه اندازی شد و هم اکنون سهم بیش از 40 درصدی در تولید بنزین کشور را عهده دار است.

جعفرپور افزود: پیش از راه اندازی این پالایشگاه ما وارد کننده بنزین بودیم و با افزایش تحریم‌های خصمانه، دشمنان به دنبال ایجاد تنگناهایی برای ورود بنزین به کشور بودند که جوانان این مرز و بوم با راه اندازی چنین پالایشگاهی توانستند نقشه شوم آنان را به نابودی بکشانند و علاوه بر خودکفایی بنزین توانستیم برای نخستین بار به عنوان صادرکننده بنزین در میان ابر قدرت‌های جهان حضور پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: در راستای تبیین جهاد صورت گرفته در ابر پالایشگاه ستاره خلیج فارس با همکاری وزارت آموزش پرورش و بسیج دانشجویی کشور برگزاری هفتگی اردوهایی با عنوان راهیان پیشرفت در حال اجرا است که در این اردوها بازدیدکنندگان با دستاوردهای متخصصان جوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان آشنا می‌شوند.

این مقام مسئول اظهار کرد: با توجه به لزوم روایت گری جهاد در پالایشگاه این اردوها اجرایی شده‌اند و تا کنون بیش از یک هزار و 500 نفر از دانش آموزان و دانشجویان کشور از ستاره پالایشی کشور بازدید به عمل آورده‌اند.

وی در پایان گفت: امیدوارم آینده‌سازان این مرز و بوم با الگوبرداری از مسیر شهدا در مسیر پیشرفت و ترقی روز به روز کارآمدتر و موفق‌تر باشند و سرافرازی ایران اسلامی را همچون گذشته به ارمغان آورند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.