جمعه 07 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

سوددهی هلدینگ پتروپالایش اصفهان به ۵۰ همت می‌رسد/گلریزان برای آزادی زنان زندانی جرایم مالی

  • 23 آذر 1401
  • 08:36
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 458 بازدید
  • Article Rating
سوددهی هلدینگ پتروپالایش اصفهان به ۵۰ همت می‌رسد/گلریزان برای آزادی زنان زندانی جرایم مالی

 

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: سوددهی هلدینگ پتروپالایش اصفهان از سال آینده به ۵۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری در آئین تجلیل از فعالان حوزه روابط کار هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه طی ۱۱ ماه گذشته همه تلاش خود را برای تحقق استراتژی تعریف شده برای شرکت به کار گرفتیم، اظهار داشت: ما در برنامه‌های خود به همه بخش‌ها وبه ویژه رفاه نیروی انسانی توجه ویژه داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه بر این باورم که همه کاستی‌ها و نارضایتی‌های موجود در کشور ناشی از کم کاری مدیران است، افزود: مدیران امکان توسعه کشور به بهترین شکل و با جلب رضایت نیروی انسانی را دارند و باید این امر در همه بخش‌ها محقق شود.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه شهرک شهید منتظری دارای حدود ۷۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان پالایشگاه است، ابراز داشت: این شهرک طی یک دهه اخیر به مخروبه‌ای تبدیل شده بود که تنها ۶۰ خانوار در آن زندگی می‌کردند و عملا به فضایی مرده تبدیل شده بود.
وی اضافه کرد: طی ۱۱ ماه گذشته با برنامه‌ریزی صورت گرفته و ساماندهی منازل تقریبا کارکنان مستاجر را در همه این منازل مستقر کرده‌ایم و فضای این شهرک را نیز بهبود بخشیده‌ایم.
قدیری همچنین به اجرای طرح تحول درمان برای کارکنان رسمی و قرارداد مستقیم شرکت پالایش نفت اصفهان اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از اول دی ماه استفاده از ۲۰ هزار مرکز درمانی در سراسر کشور برای همکارانمان فراهم خواهد شد.
وی با اشاره به تغییر قرارداد شرکت با نیروی انسانی نیز تصریح کرد: ما در این زمینه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه جذب حداکثری و دفع حداقلی جامه عمل پوشاندیم و همه نیروهایمان حتی اگر برای چند هفته نیز همکاری دارند را قرارداد مستقیم امضا کردیم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به برنامه‌ریزی برای تغییر چارت نیروی انسانی شرکت نیز گفت: بر اساس چشم انداز صورت گرفته برای سال ۱۴۰۵ تعداد نیروی انسانی شرکت به ۱۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.
وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی ۳۳۹ پروژه در شرکت ۷ میلیارد دلار سرمایه گذاری داریم، افزود: در زمینه سوددهی نیز در سال جاری تاکنون ۲۲ همت سودآوری داشته‌ایم و برنامه ما برای رسیدن به سوددهی در سال آینده ۵۰ همت است.
قدیری با اشاره به برگزاری برنامه گلریزان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان ابراز داشت: در این زمینه برای آزادی تمام زنان زندانی جرایم غیرعمد برنامه داریم و امیدواریم همه برای تحقق این کار برنامه داشته باشند.
وی در خصوص تامین مسکن پرسنل هلدینگ پتروپالایش اصفهان نیز گفت: تاکنون زمین موردنیاز برای ۴۰۰ واحد مسکونی در شهرک ولی عصر خریداری و برای ساخت با پیمانکار قرارداد امضا کرده‌ایم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان تاکید کرد: ما در برنامه‌هایمان حتما موفق می‌شویم، ما محکوم به پیروزی هستیم و برای تحقق آن به کمک و فکر همه کارکنان نیاز داریم.
گفتنی است در این آئین از محسن قدیری، گودرز جوادی، عباس آقابابایی، علیرضا قزوینی زاده، احمدرضا عظیمی، سعید اعلایی، مجید ابدال، حمزه کاظمی، صاحب ارجمند، محمد دهبیدیان، حسین سلیمانی، سید سعید کاظمینی، مهدی برنجی، آزاده افقه، اکبر سلیمانی،سید مصطفی احمدی و محمد محمدی تجلیل شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.