پنجشنبه 06 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

امنیت شغلی پرسنل شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان تضمین میشود

  • 19 آذر 1401
  • 09:34
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1493 بازدید
  • Article Rating
امنیت شغلی پرسنل شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان تضمین میشود

 

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: امنیت شغلی کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان تضمین می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از  روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، دکتر محسن قدیری با حضور در بین کارکنان شرکت “مشعل پویا”، از شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان، این شرکت‌ را یکی از مهمترین شرکت‌های تازه تاسیس دانست و اظهار داشت: برای این شرکت ۱۰ زیر مجموعه تعریف شده و قرار است وابستگی‌های ما را در زمینه تجهیزات و ابزار دقیق به تولیدات خارجی به صفر برساند.
خرید زمین ۴۰ هکتاری برای شرکت مشعل پویا
وی با بیان اینکه برای راه‌اندازی همه بخشهای شرکت “مشعل پویا” زمینی ۴۰ هکتاری را خریداری کرده‌ایم، ادامه داد: تولید تجهیزات ابزار دقیق و سیستم کنترل، تولید تجهیزات برق صنعتی و تولید باتری‌های شارژ سریع از جمله خدماتی است که توسط شرکت “مشعل پویا” ارائه خواهد شد.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با بیان اینکه در برنامه چشم انداز شرکت “مشعل پویا” همه بخش‌های زیر مجموعه تا سال ۱۴۰۴ بهره برداری خواهد شد، ابراز داشت: با بهره برداری از این مجموعه می‌توان تجهیزات مورد نیاز همه شرکتهای نفتی کشور را در این هلدینگ تامین کرد.

کاهش ۴۰۰ میلیون دلار هزینه‌‌های پالایشگاه اصفهان با راه‌اندازی کامل مجموعه مشعل پویا
وی با بیان اینکه با بهره برداری کامل از شرکت “مشعل پویا”۴۰۰ میلیون دلار هزینه‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان کاهش مییابد، اضافه کرد: این امر تنها با همکاری و تلاش همکارانم ممکن خواهد بود.
وی گفت: برنامه ما ایجاد برند ملی شرکت “مشعل پویا”است، حدود ۳ تا ۵ درصد از شرکت‌های جدید ما مربوط به ابزار دقیق، رآکتورها، مبدل‌ها و … است که قرار است همه این تجهیزات در این شرکت تولید شوند.
قدیری با بیان اینکه در برنامه‌ریزی صورت گرفته تولید در شرکت “مشعل پویا” مطابق با استانداردهای روز دنیا خواهد بود، ادامه داد: ما در نظر داریم در آینده نزدیک زیرساخت‌های خودروهای هیبریدی را ایجاد کنیم چرا که دنیا به این سمت حرکت کرده و ما نیاز به فست شارژرها خواهیم داشت.
وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده ۱۵ میلیون دلاری برای خرید ابراز دقیق و تجهیزات برای شرکت “مشعل پویا”ادامه داد: این شرکت آینده بسیار درخشانی دارد.

قدیری در خصوص قرارداد شرکت‌های زیرمجموعه پالایشگاه که مورد سوال بسیاری از کارکنان شرکت “مشعل پویا”نیز بود، اظهار داشت: باید توجه داشت که همه کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان میتوانند در صورت تمایل بعد از یک سال به پالایشگاه بازگردند؛ امنیت شغلی کارکنان شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان تضمین می‌شود.
اجرای طرح تحول درمان بر ای پرسنل و خانواده‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ادامه با اشاره به اجرای طرح تحول درمان در هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: ۱۴ درصد از کارکنان ما تحت پوشش درمان وزارت نفت بودند و به شدت از روند ارائه خدمات گلایه داشتند، با دریافت مصوبه از هیات مدیره از تحت پوشش وزارت نفت خارج و امروز با ۲۰ هزار مرکز درمانی در سراسر کشور قرار داد داریم که موظف هستند به صورت ۲۴ ساعته ودر هر هفت روز هفته به پرسنل و خانواده‌های هلدینگ پتروپالایش اصفهان خدمات بدهند.
وی اضافه کرد: برای حل مشکل مسکن کارکنان شرکت نفت اصفهان نیز زمین‌هایی را شناسایی و در حال رایزنی برای خرید و ساخت مسکن هستیم.
مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در ادامه با اشاره به اهمیت دادن به بانوان در این هلدینگ اضافه کرد: ما شرکت اکسیر ایرانیان را تنها با بکارگیری بانوان راه اندازی کرده‌ایم و شعار زن، زندگی آزادی را به بهترین شکل تحقق بخشیدیم.
وی تاکید کرد: ما با قدرت به جلو حرکت خواهیم کرد و حرف اول را در منظقه خواهیم زد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.