دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

درخشش نام شرکت پالایش نفت لاوان

  • 04 آبان 1401
  • 14:41
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 333 بازدید
  • Article Rating
درخشش نام شرکت پالایش نفت لاوان

درخشش نام شرکت پالایش نفت لاوان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت لاوان در هجدهمین دوره ارزیابی عملکرد ایمنی شرکتهای پالایشی توسط مدیریت HSE شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی براساس شاخص های ایمنی در سال 1400 ، شرکت پالایش نفت لاوان موفق به کسب رتبه برتر در میان پالایشگاه های نفتی کشور گردید . در مهمترین شاخص این ارزیابی یعنی مجموع ساعت کارکرد بدون حادثه ( فوت و نقص عضو ) ، شرکت پالایش نفت لاوان با دستیابی به بیش از 36 میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه سرآمد در حفاظت از سلامت و جان کارکنان خود می باشد.

برخی از اقدامات انجام شده در راستای رسیدن به این رتبه عبارتند از:

 استقرار نظام مدیریت HSE   در سطح شرکت، ارزیابی ریسک ها در حوزه ایمنی، انجام مستمر بازدید های میدانی از فعالیت های اجرایی در سطح شرکت ،ثبت اطلاعات در نرم افزار ایمنی، برگزاری صبحگاه ایمنی ( TBM ) در تعمیرات اساسی واحدهای عملیاتی، برگزاری جلسات تخصصی ایمنی و بررسی موضوعات مهم کاری در حوزه پیمانکاران و همچنین برگزاری جلسات آموزشی ایمنی با موضوعات متعدد؛گوشه ای از عملکرد شرکت در حوزه ایمنی در سال 1400 بوده است.

      این موفقیت که با تلاش و همت کارکنان شرکت در ابعاد مختلف با هدف انجام ایمن کارها محقق گردیده را به کلیه مدیران ،روسا و پرسنل شرکت پالایش نفت لاوان تبریک و خدا قوت عرض می نماییم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.