جمعه 10 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس خبر داد اعزام تیم پزشکی و کارشناس مددکاری اجتماعی به منطقه سایه خوش

  • 15 تیر 1401
  • 09:36
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1232 بازدید
  • Article Rating
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس خبر داد اعزام تیم پزشکی و کارشناس مددکاری اجتماعی به منطقه سایه خوش

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: پس از وقوع زلزله در منطقه غرب هرمزگان ، این شرکت براساس مسوولیت اجتماعی خود  نسبت به اعزام تیم پزشکی و کارشناس مددکاری اجتماعی  به منطقه سایه خوش اقدام کرد.
  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، علیرضا جعفرپور  با بیان اینکه  این افراد با دو دستگاه آمبولانس و تجهیزات کامل پزشکی  برای کمک به زلزله زدگان و کاستن آلام آنان به منطقه اعزام شده اند  ادامه داد : هم اکنون مردم آسیب دیده در مناطق زلزله زده نیازمند خدمات مشاوره و مددکاری هستند و برحسب نیاز تیم های مددکاری بیشتری به این مناطق اعزام خواهند شد.
اعزام ماشین آلات،تجهیزات وتکنسین به منطقه مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در ادامه به ارسال   ماشین آلات ،تجهیزات  به منطقه زلزله زده  سایه خوش بندر لنگه خبر داد. جعفرپور  با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل این شرکت  برای امداد رسانی به مردم زلزله‌زده ،  این تجهیزات ارسالی را  شامل جرثقیل۱۰تن،یک دستگاه ژنراتور ۲۵۰K،یک دستگاه تریلی کفی دار جهت انتقال کانکس های سرویس بهداشتی،کانکس سه چشمه سرویس بهداشتی،کانکس تک چشمه سرویس بهداشتی،اعزام تکنسینهای برق مکانیک و تاسیسات به همراه یک دستکاه خودروی نیسان آب معدنی  به منطقه نام برد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.