جمعه 31 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

شرکت پالایش نفت اصفهان برای ۵۰ میلیون سهامدار خود آینده خوبی ترسیم کرده است

  • 13 تیر 1401
  • 09:24
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1774 بازدید
  • Article Rating
شرکت پالایش نفت اصفهان برای ۵۰ میلیون سهامدار خود آینده خوبی ترسیم کرده است

نایب رئیس هیئت‌مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار کشور در بازدید از پالایشگاه اصفهان و دیدار با مدیرعامل این شرکت، با اشاره به این که پالایشگاه اصفهان۵۰ میلیون سهامدار دارد، گفت: ارزش افزوده و زنجیره ارزش این سهام در راهبردهای پیش رو و گام‌های آینده در پالایشگاه اصفهان به خوبی تبیین شده است.

محسن خدابخشی اعتماد به متخصصان داخلی درحوزه تولید کاتالیست‌ها و بازگشت سرمایه و بی‌نیازی کشور از واردات بعضی از قطعات پالایشگاهی را در این شرکت قابل تحسین دانست.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان نیز در این بازدید اظهار داشت: وفق چشم انداز پالایشگاه تا سال ۱۴۰۵ ، شرکت پالایش نفت اصفهان به هلدینگ موفق پتروپالایش با تحقق بالاترین ضریب پیچیدگی در منطقه تبدیل خواهد شد. در این راستا نیز با اجرای ۴۳ ابرپروژه بسیار مطلوب عمل کرده است. در این مسیر به دنبال اجرای طرح‌های بهینه سازی در حال اجرا، ضریب پیچیدگی بالای ۱۲ محقق خواهد شد.
محسن قدیری توسعه پایدار و متوازن را مهمترین رویکرد این شرکت دانست و تصریح کرد: پالایشگاه اصفهان ۲۵ درصد فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور را تأمین می‌کند و به‌عنوان تامین کننده خوراک پنج شرکت بزرگ تولیدی همچون خوراک شرکت‌های پتروشیمی اراک، پتروشیمی اصفهان، نفت جی، صنایع شیمیایی ایران و نفت سپاهان، نقش مهمی را در اقتصاد کشور ایفا می‌کند.
معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان نیز در این بازدید به تشریح مشکلات پیش روی شرکت پرداخت.
خدابخشی نیز در جهت ارائه راهکار رفع معضلات مطالبی عنوان کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.