جمعه 10 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

تجلیل از 30 کارگر نمونه شرکت پالایش نفت بندرعباس در هفته کار و کارگر

  • 15 اردیبهشت 1401
  • 08:45
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 697 بازدید
  • Article Rating
تجلیل از 30 کارگر نمونه شرکت پالایش نفت بندرعباس در هفته کار و کارگر

به مناسبت هفته كار و كارگر از 30 نفر از كارگران نمونه شركت پالايش نفت بندرعباس تجليل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومي و امور بین الملل شركت پالايش نفت بندرعباس؛ در راستای پاسداشت و قدردانی از تلاشهای کارگران صنعت عظیم نفت در پالایشگاه بندرعباس، از 30 نفر از کارگران نمونه این شرکت با اهداء لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این مراسم با تبریک روز کار و کارگر گفت: یکی از دغدغه های موجود در این شرکت ساماندهی نیروی انسانی بود که با بررسی ها و آسیب شناسی لازم در این رابطه اقدامات ارزشمند و موثری صورت گرفت و توانستیم به عنوان نخستین شرکت در سطح وزارت نفت نوع قراردادهای کارکنان و پرداختهای مالی را با راهکارهای قانونی و اخذ مجوزهای لازم سامان دهیم که علاوه بر این که موجب ایجاد امنیت شغلی برای کارکنان گردید توانستیم این اقدام را به عنوان یک الگو به دیگر شرکت ها نیز ارائه کنیم.

دکتر هاشم نامور ضمن تبریک هفته کار و کارگر و همچنین کسب عنوان واحد نمونه ملی در سی و سومین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه افزود: این موفقیت ماحصل کار، تلاش، کوشش و اراده همه مدیران، کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس است.

وی بیان داشت؛ این اعتقاد همیشه در شرکت پالایش نفت بندرعباس وجود داشته که ارزشمندترین سرمایه نیروی انسانی است و بر اساس همین اعتقاد توانستیم بر ایه قوانین و مقررات و تاحد توان بیشترین ارزش را برای کارکنان این شرکت قائل شویم.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: همه ما در این شرکت یک وظیفه مهم داریم و آن کار و تلاش در راستای تولید مستمر است که نیاز کشور و ملت بزرگ ایران اسلامی را تامین می کند و این یک توفیق است که از دسترنج کارکنان پالایشگاه نفت بندرعباس در حدود 20 درصد کشور بهره مند می شود.

دکتر هاشم نامور با اشاره به ازوم دقت در رعایت نکات ایمنی افزود: با توجه به شرایط و محیط کاری در پالایشگاه و به منظور حفظ سلامت کارکنان و تجهیزات به عنوان سرمایه ملی، آگاهی و رعایت ایمنی اولویت بالایی دارد که در این رابطه اصل اساسی آموزش و انتقال تجربه است.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: طرح تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل که با بالاترین ضریب در بین صنایع منطقه در این شرکت اجرا شد اقدام شایسته ای بود که در راستای عدالت شغلی و ایجاد انگیزه اجرایی شد.

مهندس جعفری با اشاره به این نکته که هدف از تجلیل در هفته کار و کارگر، تشویق نیروهای مولد، متخصص و مبتکر در راستای ارتقاء فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و ایجاد انگیزه برای ارتقاء بهره وری است افزود: امروز 30 نفر از کارگران به نمایندگی از دیگر کارکنان تجلیل شدند که بر اساس پیگیری در ماه های اخیر و معرفی از سوی روسای خود ادارات انتخاب شدند.

وی همچنین با اشاره به این نکته که ایجاد تعادل بین کار و خانواده و همچنین سلامت و ورزش کارکنان از برنامه های شرکت برای کارکنان است گفت: ورزش کارگران در دستور کار سال 1401 قرار دارد و در این رابطه به منظور تامین سالن های ورزشی مناسب کارکنان در شهر بندرعباس در حال رایزنی هستیم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.