جمعه 10 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

موفقیت شرکت پالایش نفت بندرعباس در کسب جایزه پلاتین و بالاترین رتبه مسئولیت اجتماعی در کشور

  • 31 اردیبهشت 1401
  • 08:38
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 861 بازدید
  • Article Rating
موفقیت شرکت پالایش نفت بندرعباس در کسب جایزه پلاتین و بالاترین رتبه مسئولیت اجتماعی در کشور

شرکت پالایش نفت بندرعباس در چهارمین دوره جایزه مسئولیت‌های اجتماعی و پایداری بنگاه‌های اقتصادی کشور موفق به کسب تندیس پلاتین مسئولیتهای اجتماعی به عنوان بالاترین نشان این دوره شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ در آیین چهارمین دوره جایزه مسئولیت‌های اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی کشور که در سالن همایشهای صدا و سیمای تهران، برای ارج نهادن به کسب و کارهای مسئولانه برگزار شد، بر اساس شاخص‌های استاندارد بین المللی و بومی و ارزیابی های صورت گرفته، شرکت پالایش نفت بندرعباس با نظر داوران با معرفی به عنوان شرکت برتر، لوح و تندیس پلاتین گزارش دهی پایداری (GRI) را دریافت کرد.

گفتنی است تندیس پلاتین بالاترین سطح جایزه مسئولیتهای اجتماعی و پایداری بنگاه های اقتصادی کشور است که شرکت پالایش نفت بندرعباس با توجه به اقدامات اجرایی و به عنوان نخستین شرکت در صنعت نفت موفق به دریافت آن شد.

در چهارمین دوره جایزه مسئولیتهای اجتماعی که معرفی شرکت های پیشرو و نمونه های موفق ایرانی در ترویج و توسعه مسئولیت اجتماعی در شفافیت و پاسخ دهی به مطالبات اجتماعی و زیست محیطی از اهمیت آن است، ۷۰ شرکت و بنگاه  بزرگ و سرآمد در صنايع مختلف فولادی، معدنی، پالايش و پتروشيمی، حضور داشتند.

بر اساس اعلام هیئت داواران شركت پالايش نفت بندرعباس به دليل انسجام بی نظير در گزارش ارائه شده و پوشش كامل شاخص های بين المللی در گزارش دهی پايداری و مسئوليت های اجتماعی، فصلی نوين در گزارش دهی پايداری كشور را به منصه ظهور گذاشت و بر این اساس لوح و تنديس پلاتين چهارمين همايش جايزه ملی مسئوليت های اجتماعی و پايداری بنگاه های اقتصادی كشور، به عنوان جایزه ویژه این دوره به دکتر هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس اهداء شد.

ارزیابی شرکت پالایش نفت بندرعباس برای حضور در این جشنواره مطابق با استاندارد مسئولیتهای اجتماعی (ISO26000) و گزارش دهی GRI، در حوزه های حاکمیت و سازمان، کارکنان و فعالیت کاری، توسعه جامعه ،‌ محیط زیست،‌ مسائل مربوط به مشتریان و مصرف کنندگان، حقوق شهروندی و کسب و کار منصفانه بر اساس انجام شد.

گفتنی است مشارکت در رزمایش مواسات و همدلی در زمان اوج شیوع کرونا به ارزش بیش از ۲۳ میلیارد ریال، مساعدت مالی به دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برای مدیریت بیماری کرونا به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال، اهداء ۲۰۰ تخت بیمارستانی با ملزومات کامل به حوزه درمان استان، ساخت بیمارستان تخصصی ۹۰ تختخوابی کودکان بندرعباس، حمایت های مالی از تیم های ورزشی استان، احداث باند دوم جاده ارتباطی شهر تازیان به بندرعباس، ساخت و اهداء مجموعه ورزشی و فرهنگی در روستای چاهو، ساخت مجموعه ورزشی در روستای بارغین خونسرخ، ساخت مجموعه کارگاهی و آزمایشگاهی مهندسی شیمی، مکانیک و عمران دانشگاه هرمزگان، ساخت، تجهیز و اهداء مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه در بندرعباس، کمک به صنایع همجوار و مناطق شهری در زمان بروز بحران و.... بخش از اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه توسعه جامعه پیرامونی است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.