پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

دیدار نماینده ولي‌فقيه در استان هرمزگان با مدیر عامل شرکت پالایش نفت آفتاب

  • 08 اردیبهشت 1401
  • 10:02
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 2075 بازدید
  • Article Rating
دیدار نماینده ولي‌فقيه در استان هرمزگان با مدیر عامل شرکت پالایش نفت آفتاب

 تمامی ظرفیت شرکت پالایش نفت آفتاب در راه توسعه تولید و اشتغالزایی بکار بسته خواهد شد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: دولت از تصدی‌گری در امور حاکمیتی فاصله بگیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در دیدار با مدیرعامل نفت آفتاب، با ذکر این نکته که دولت‌ها باید از تصدی‌گری عبور کنند، اظهار داشت: سیاست‌گذاری در حوزه‌های کلان و نظارت بر امور باید بر عهده دولت باشد و دولت نباید به تمام امور حاکمیتی ورود کند چراکه بنا به دلایل متعدد، باعث ناکارآمدی در حکمرانی خواهد شد.

وی، ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در تحقق توسعه پایدار، عنوان کرد: گاهی اوقات مشاهده می‌شود که بی انگیزگی اداری باعث دل‌سرد شدن سرمایه‌گذاران شده است؛ که این رویه باید در دولت جدید اصلاح شود تا شاهد جلب اعتماد سرمایه‌گذاران شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که نگاه پالایشگاه نفت آفتاب باید به داخل استان و حل مشکلات هرمزگان باشد، بیان کرد: استان هرمزگان در حوزه فقر و فلاکت رتبه اول کشور را دارد که بخش عمده آن به موضوع اشتغال ارتباط دارند به همین جهت نگاه صنایع باید به رفع فقر در هرمزگان باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: استان هرمزگان تنها استانی است که هم به آب‌های آزاد دریای عمان و هم به خلیج فارس راه دارد و با وجود نوار عظیم ساحلی ظرفیت بسیار خوبی برای استقرار صنایع مختلف دارد.

همچنین مهندس مهدی دوستی مدیرعامل شرکت پالایش نفت آفتاب نیز ضمن عرض تسلیت و تعزیت بمناسبت ایام شهادت حضرت علی (ع) بر استفاده از تمامی پتانسیل پالایشگاه آفتاب برای تحقق شعار سال که بهره مندی از ظرفیت دانش بنیان در تولید و اشتغالزایی است، تاکید کرد و در ادامه گزارش مختصری از عملکرد سال گذشته شرکت و برنامه های سال آتی آن به نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ارائه کرد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.