چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

شرکت پالایش نفت اصفهان مالکیت خود را در شرکت پتروشیمی افزایش داد

  • 01 دی 1400
  • 12:15
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1496 بازدید
  • Article Rating
شرکت پالایش نفت اصفهان مالکیت خود را در شرکت پتروشیمی افزایش داد

شپنا با خرید بلوک ۴/۵ درصدی شصفها مالکیت خود را در پتروشیمی اصفهان افزایش داد. در حال حاضر شرکت پالایش نفت اصفهان دارای ۴۸/۱ درصد سهام پتروشیمی است.
مهدی صرامی معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان در خصوص عرضه ۴/۵ درصدی سهام پتروشیمی اصفهان از سوی جمعی از سهامداران حقیقی، اظهار داشت:  شرکت پالایش نفت اصفهان موفق به خرید این بلوک شد.
وی با بیان اینکه درعرضه بلوک پتروشیمی اصفهان، پالایش نفت اصفهان برای خرید رقیبی نداشت، هدف از ورود پالایش نفت اصفهان برای خرید این بلوک را سرمایه گذاری شپنا با هدف راهبردی و کنترلی اعلام کرد.
معاون اقتصادی و بازرگانی “شپنا”، درخصوص برنامه های پالایش نفت اصفهان برای شرکت “شصفها”، گفت: تمام تلاش پالایش نفت اصفهان رفع موانع بانکی شرکت پتروشیمی اصفهان است.
وی ادامه داد: مشکلات بانکی شرکت پتروشیمی اصفهان ناشی از عملکرد سهامداران قبلی شرکت بود که تلاش داریم تا با برطرف شدن این مشکلات و مسایل، این شرکت را به جایگاه قبلی خود در بازار سرمایه بازگردد.
صرامی تصریح کرد: بر این اساس از سوی هیئت مدیره و سهامدار شرکت پتروشیمی اصفهان اقدامات خوبی در مراجع قضایی صورت گرفته است که با به نتیجه رسیدن هر کدام از این اقدامات، شفاف سازی های لازم صورت خواهد گرفت.

 

 

منبع: روابط عمومی پالایشگاه اصفهان

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.