شنبه 15 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

آیین گرامیداشت دهه ریاضی در مدارس مجتمع آموزشی مولوی شهرک مروارید

  • 19 آبان 1400
  • 09:14
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 2586 بازدید
  • Article Rating
آیین گرامیداشت دهه ریاضی در مدارس مجتمع آموزشی مولوی شهرک مروارید

آیین گرامیداشت دهه ریاضی در مدارس مجتمع آموزشی مولوی با حضور دانش‌آموزان این مدارس برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ این مراسم به منظور آشناسازی دانش‌آموزان با اهداف ریاضی و ارتقاء توانمندی‌های آنها و کاربردی سازی ریاضیات با حضور اعضاء هیئت امنای مجموعه آموزشی مولوی، انجمن اولیا و مربیان مدارس، مدیران، دبیران مدارس و دانش‌آموزان همه مقاطع تحصیلی در شهرک مروارید برگزار شد.
بر اساس این گزارش، اشاعه فرهنگ ریاضی و ریاضی خوانی، آگاه‌سازی جامعه نسبت به اهمیت روزافزون ریاضی، ارتقاء درک ریاضی دانش آموزان و ایجاد علاقه در آنان نسبت به ریاضی، تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان در یادگیری ریاضیات و افزایش مهارت حل مسئله و قدردانی از دبیران ریاضی از اهداف اصلی این مراسم بود.
 گفتنی است اجرای برنامه هایی مانند ساخت مکعب روبیک و آموزش رباتیک، مسابقه چرتکه و محاسبات سریع با حضور رابطان پژوهش و مربیان چرتکه کانون غدیر، بازی و ریاضی همراه با ورزش، نمایشگاه دست سازه های ریاضی و اهدای جوایز به دانش آموزان از دیگر بخش های آیین گرامیداشت دهه ریاضی در مدارس مجتمع آموزشی مولوی بود. 
اول تا دهم آبان از سوی انجمن ریاضی ایران با هدف آشنایی هر چه بیشتر جامعه کاربرد ریاضیات در زندگی به نام دهه ریاضی نامگذاری شده است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.