جمعه 07 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

بازدید مدیران شرکت توسعه سرمایه رفاه از شرکت پالایش نفت اصفهان

  • 15 آبان 1400
  • 09:03
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 2059 بازدید
  • Article Rating
بازدید مدیران شرکت توسعه سرمایه رفاه از شرکت پالایش نفت اصفهان

مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه رفاه ( هلدینگ بانک رفاه و سهامدار شپنا) به همراه مدیران این شرکت، از شرکت پالایش نفت اصفهان بازدید کردند و در جریان روند تولید، فروش، سود، و ارتباطات این مجموعه قرار گرفتند.
پس از آن در نشستی که مدیران شرکت پالایش نفت اصفهان نیز حضور داشتند،مصطفی زه تابیان هدف اصلی از این بازدید را آشنایی بیشتر همکاران خود با پالایشگاه اصفهان عنوان کرد و ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای ۸ سال دفاع مقدس شرکت پالایش نفت اصفهان، از فعالیت مدیریت و کارکنان که برای پیشبرد اهداف شرکت تلاش می کنند تقدیر نمود و تصریح کرد: شرکت توسعه سرمایه رفاه در جهت هم افزایی، آمادگی دارد برای انجام طرح‌های بهینه سازی شرکت پالایش نفت اصفهان همکاری های همه جانبه داشته باشد.
وی ادامه داد: با همکاری مشترک به عنوان ذی نفعان شرکت در کنار سرعت بخشی به اجرای پروژه های شرکت، همه سهامداران از انجام پروژه ها منتفع خواهند شد.
معاون اقتصادی و بازرگانی شرکت پالایش نفت اصفهان نیز مهم‌ترین دستاورد این شرکت در سالهای اخیر را رهین هم¬سو بودن اعضای هیئت مدیریت در جهت ارتقاء سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: علاوه بر تولید محصولات با کیفیت بالا و موفقیت در حوزه بازرگانی و سودآوری، موفق شده ایم در جهت ارتقاء عملکرد و بالندگی شرکت بسیار مطلوب حرکت کنیم.
مهدی صرامی خاطرنشان کرد: پالایشگاه طبق چشم انداز شرکت درصدد است تا سال ۱۴۰۵ یکی از هلدینگ های موفق پتروپالایشی کشور باشد و به طور حتم در این راستا با کمک سهامداران خود می تواند به این افق دست یابد.
وی به پروژه های عظیم زیست محیطی اجرا شده همچون واحدهای تقطیر و گازمایع شماره ۳، تصفیه پساب شهری و همچنین طرح های در حال اجرای شرکت همچون تصفیه گازوئیل و گوگرد زدایی از ته مانده برج های تقطیر اشاره کرد و افزود: با انجام این پروژه ها حاشیه سود شرکت نیز افزایش خواهد یافت.
گودرز جوادی عضو هیئت مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان نیز طی سخنانی با اشاره به اینکه پالایشگاه اصفهان از کارشناسان و کارکنان حرفه ای بهره مند است و با تلاش این افراد توانسته است در بخش تعالی سازمان موفق باشد، گفت: این شرکت با عملکرد ارزشمند سال-های مدید همکاران ، محلی مناسب و سودآور برای سرمایه گذاران تلقی می شود.
پرسش و پاسخ بین مدیران شرکت توسعه سرمایه رفاه و شرکت پالایش نفت اصفهان از دیگر برنامه های این نشست بود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.