جمعه 31 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

ساخت و اهداء دیواره سرعت سنگ نوردی استاندارد هرمزگان از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس

  • 08 شهریور 1400
  • 09:17
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1511 بازدید
  • Article Rating
ساخت و اهداء دیواره سرعت سنگ نوردی استاندارد هرمزگان از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس


◀️ دیواره سرعت سنگ نوردی و مجموعه اداری- آموزشی کوهنوردی و صخره نوردی هرمزگان با مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای مسئولیتهای اجتماعی این مجموعه ساخته و به ورزشکاران این استان اهداء شد.
◀️ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ آیین افتتاح و بهره برداری از دیواره سرعت سنگ نوردی با حضور مسئولان استانی و نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیران شرکت پالایش نفت بندرعباس، در مجموعه ورزشی هفت تیر شهر بندرعباس برگزار شد.
◀️ مهندس ذاکری معاون تولید شرکت پالایش نفت بندرعباس در این مراسم ضمن تشکر از مدیرعامل و هیئت مدیره پالایشگاه در کمک به رفع نیازهای جامعه گفت: اعتقاد داریم که هزینه در ورزش استان یک سرمایه‌گذاری است و مجموعه شرکت پالایش نفت بندرعباس در کنار مسئولیت اصلی خود در برابر ملت ایران اسلامی برای تامین سوخت و انرژی مورد نیاز کشور که با تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه و با تولید مستمر انجام می‌شود، به مسئولیت های اجتماعی خود در قبال استان هرمزگان نیز توجه ویژه دارد.
◀️ در این مراسم مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس ضمن گزارش فعالیتهای پالایشگاه و این پروژه گفت: دیواره سنگ نوردی و مجموعه اداری آموزشی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی هرمزگان در تداوم مشارکت ها و تعامل سازنده شرکت پالایش نفت بندرعباس با جامعه و توسعه و تقویت زیرساخت‌های ورزشی هرمزگان، در مدت دو سال و با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال ساخته شد.
مهندس جعفری افزود: توسعه زیرساخت‌های ورزشی، آموزشی، درمانی و عمرانی در چشم‌انداز مسئولیتهای اجتماعی این شرکت قرار دارد که تجهیز بیمارستان سوانح و سوختگی، ساخت مجموعه آموزشی ۱۲ کلاسه بندرعباس، آزمایشگاه تخصصی مهندسی شیمی و مهندسی عمران دانشگاه هرمزگان، ساخت اتوبان تازیان به بندرعباس و ارتقاء زیرساخت های ورزش و حمایت از تیم های ورزشی هرمزگان بخشی از اقدامات صورت گرفته است.
◀️ وی با اشاره به اقدامات حوزه درمان نیز تصریح کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا برای حمایت از کادر درمان نیز مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال به حوزه درمان پرداخت شده در روزهای آینده نیز ۲۰۰ تخت بیمارستانی با تجهیزات کامل تهیه و به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا خواهدشد و ساخت بیمارستان مادر و کودک(بیمارستان کودکان)با بودجه حدود ۲۰۰۰میلیارد ریال در دستور کار این شرکت قرار دارد.
◀️ رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی هرمزگان نیز ضمن تشکر از حمایت پالایشگاه نفت بندرعباس گفت: دیواره سرعت سنگ نوردی دارای ۱۶ متر ارتفاع است که بر اساس استانداردهای فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور ساخته شد و به عنوان یکی از دیواره های استاندارد جنوب کشور در مجموعه هفت تیر بندرعباس در اختیار ورزشکاران و استعدادهای این رشته در هرمزگان قرار گرفت.
◀️ مفضل با بیان اینکه هرمزگان در حدود 5 هزار فعال در رشته کوهنوردی و سخره نوردی دارد افزود: در کنار دیواره سرعت سنگ نوردی، مجموعه اداری – آموزشی شامل سوئیت های مدرسین، خوابگاه، سالن آموزش و جایگاه تماشاچیان نیز با مساحت 600 مترمربع ساخته شده است.
◀️ دکترآشوری نماینده هرمزگان نیز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات شرکت پالایش نفت بندرعباس در حوزه ورزش گفت: این مجموعه صنعتی با توسعه زیرساختهای ورزشی در بندرعباس و همچنین روستاها، پشتوانه و حامی تیم های ورزشی و استعدادهای هرمزگان است و این جای تقدیر دارد.
◀️ دکتر مرادی رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: شرکت پالایش نفت بندرعباس همواره به رسالت خود در حوزه مسئولیت های اجتماعی در بخش های مختلف پاسخ مثبت داده و در مواقعی که نیاز شده است این شرکت با همراهی مدیریت و هیئت مدیره این مجموعه برای مشارکت و توسعه استان در حوزه های مختلف پیشگام بوده است و این توجه باید از سوی دیگر صنایع بزرگ استان نیز صورت گیرد

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.