دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

دیدار و تجلیل از پزشکان شرکت پالایش نفت بندرعباس به مناسبت روز پزشک

  • 01 شهریور 1400
  • 09:10
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1274 بازدید
  • Article Rating
دیدار و تجلیل از پزشکان شرکت پالایش نفت بندرعباس به مناسبت روز پزشک


به مناسبت روز پزشک جمعی از  مدیران و روسای شرکت پالایش نفت بندرعباس با گروه پزشکی پالایشگاه نفت بندرعباس دیدار و این روز را به آنان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ در این دیدار صمیمی جمعی از مدیران و روسای پالایشگاه با حضور در مرکز درمانی پالایشگاه بندرعباس و همچنین درمانگاه امام رضا (ع) شهرک مروارید ، با پزشکان و کارکنان این مرکز دیدار و این روز را به آنان تبریک گفتند.

مهندس آرامش معاون اجرایی شرکت پالایش نفت بندرعباس در این دیدار با تبریک روز پزشک گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا پزشکان و پرستاران و کل کادر درمان به منظور کمک به بیماران و حفظ سلامت جامعه زحمات بسیاری را متقبل شدند و در این مسیر شاهد فداکاری و ایثار بسیار بوده ایم و این جای تقدیر و  تشکر دارد.

مهندس ذاکری معاون تولید شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با تقدیر از پزشکان و کادر درمان خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در این مدت شاهد اقدامات کنترلی و همکاری خوبی از سوی بهداشت و درمان منطقه هرمزگان و کادر درمان در پالایشگاه بندرعباس و شهرک مروارید در راستای حفظ سلامت کارکنان این پالایشگاه که تضمین کننده تولید مستمر است به عنوان یک تعهد و رسالت بوده ایم.

مدیر توسعه و منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در جمع پزشکان و کادر درمان مرکز درمانی امام رضا (ع) شهرک مروارید با تشکر از زحمات کادر درمان در راستای سلامت کارکنان و خانواده ها بویژه از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: با اقدامات صورت گرفته تاکنون هیچ گونه تلفات جانی بر اثر کرونا در بین کارکنان و همچنین شهرک مروارید نداشته ایم و با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری مناسب کادر درمان شاهد کنترل این بیماری بوده ایم.

مهندس جعفری افزود: یکی از ویژگی های خوب پزشکان و کادر درمان هم در پالایشگاه و هم در شهرک مروارید صبوری و برخورد مناسب این عزیزان با مراجعه کنندگان و تعهد و ایفای رسالت خود در درمان است که جای تقدیر دارد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.