شنبه 01 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

تجلیل از ۳۰ نفر از کارکنان برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس به مناسبت روز کارمند

  • 08 شهریور 1400
  • 09:08
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 2504 بازدید
  • Article Rating
تجلیل از ۳۰ نفر از کارکنان برتر شرکت پالایش نفت بندرعباس به مناسبت روز کارمند

در مراسمی به مناسبت روز کارمند از ۳۰ کارمند نمونه شرکت پالایش نفت بندرعباس تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ در این مراسم که به منظور رعایت دستورالعمل های کنترلی مقابله با شیوع بیماری کرونا به صورت محدود برگزار شد، از ۳۰ نفر از کارکنان برتر این شرکت در سال ۱۳۹۹ با اهداء لوح قدردانی شد.

مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در این مراسم با تبریک هفته دولت و روز کارمند گفت: با توجه به شرایط خاص کشور به لحاظ شیوع بیماری کرونا و از سوی دیگر وجود تحریم‌های ظالمانه، همه کارکنان صنعت نفت و به ویژه شاغل در این شرکت که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود موجب پایداری تولید و تامین نیاز جامعه به سوخت و انرژی می‌شوند در سطح ملی نمونه هستند.

مهندس هاشم نامور افزود: راهبری صنعت با نیروی انسانی است و به همین دلیل نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه است که با قدرت تفکر، تخصص، تعهد و کنترل، تولید را در شرایطی ایمن حفظ می‌کند و در همین راستا کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز با وجود مشکلات تحمیل شده، توانستند با تمهیدات لازم، برنامه‌ریزی و حداکثر بهره گیری از توان سازندگان داخلی علاوه بر حفظ تولید، با اجرای پروژه های کمی و کیفی ظرفیت پالایشی را ارتقاء دهند تا سوخت مورد نیاز جامعه تامین شود و این قابل تقدیر است.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز گفت: به منظور انتخاب کارمندان نمونه در یک فرایند چند ماه همه شاخص های عملکردی و ارزشیابی برای نفرات معرفی شده بررسی و در نهایت کارمندان منتخب از سوی کمیته انتخاب معرفی می‌شوند.

مهندس جعفری افزود: با تدوین دستورالعمل و حمایت مدیر عامل محترم شرکت از سال گذشته تعداد کارمندان نمونه از ۹ نفر به ۳۰ نفر افزایش یافت که در راستای شایسته‌سالاری و ایجاد انگیزه و قدردانی از تلاش های کارکنان از همه گروههای استخدامی رسمی، قرارداد مدت موقت و قرارداد مستقیم انتخاب می شوند.

در نقشه استراتژیک شرکت پالایش نفت بندرعباس فرایند معرفی و انتخاب واحد ها و کارکنان برتر در راستای استراتژی نگه داشت، توسعه و توانمندسازی و جانشین پروری نیروی انسانی و همچنین ارزش های بنیادین این شرکت اجرا می شود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.