ﺳﻪشنبه 04 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

۲ دستگاه دیگ بخار جدید ۲۲۷ تنی و آب DM در شرکت پالایش نفت اصفهان ساخته می شود

  • 08 شهریور 1400
  • 09:03
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1966 بازدید
  • Article Rating
۲ دستگاه دیگ بخار جدید ۲۲۷ تنی و آب DM در شرکت پالایش نفت اصفهان ساخته می شود

با توجه به راه اندازی واحد بنزین سازی، واحد تقطیر سوم وتعدادی پروژه های جانبی دیگر و با هدف افزایش تولید و تأمین بخار مورد نیاز پالایشگاه، ۲ دستگاه دیگ بخار جدید ۲۲۷ تنی و آب DM (مقطر)در شرکت پالایش نفت اصفهان ساخته می شود.
مدیرمهندسی و اجرای پروژه ها شرکت، با اشاره به تکمیل شدن طرح افزود: طراحی، تهیه، ساخت، نصب و راه اندازی دو دستگاه دیگ بخار با ظرفیت خروجی hr/t 227 (تن بر ساعت) و یک واحد آب DM با ظرفیت خروجی دائم hr/m3 500(مترمکعب در ساعت)، از سالهای قبل آغاز شده و در مردادماه سال جاری تکمیل و در شهریور ماه راه اندازی خواهد شد.
سیدمنصور سیدفتاحی همچنین گفت: علاوه برساخت دودستگاه دیگ بخار وآب DM، یک ساختمان کنترل و مرکز فرعی برق شماره ۳۲ نیزساخته شده و اطراف دیگ بخار و واحد آب DM محوطه سازی می شود و در کنار آن، اجرای تمام مسیرهای ارتباطی، لوله کشی ها، کابل ها و سیگنال های ارتباطی حد فاصل واحدهای فوق الذکر و تأسیسات موجود پالایشگاه اجرایی می گردد.
وی قیمت برآوردی برای اجرای طرح را حدود۴۰ میلیون یورو اعلام کرد.
گفتنی است در حال حاضر ۶ دیگ بخار ۲۲۷ تنی در شرکت پالاش نفت اصفهان به منظور تولید بخار مورد نیاز واحدهای عملیاتی فعال هستند که با راه اندازی این طرح به۸ دستگاه افزایش می یابد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.