شنبه 15 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزیده سومین جشنواره ملی حاتم

  • 22 تیر 1400
  • 17:17
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1048 بازدید
  • Article Rating
شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزیده سومین جشنواره ملی حاتم

شرکت پالایش نفت بندرعباس در سومین جشنواره ملی حاتم و با حضور صنایع و بنگاه های ارزش آفرین کشور، موفق به دریافت تندیس حمایت از تولید ملی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ در اختتامیه سومین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) که با حضور مقامات دولتی و مدیران برگزیده صنعت و اقتصاد کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت پالایش نفت بندرعباس تندیس و نشان این جشنواره ملی را دریافت کرد.

سومین جشنواره ملی حاتم با تمرکز بر محور ارزیابی نقش، جایگاه و توانمندی های بالقوه و بالفعل سازمان های ملی و بنگاه های اقتصادی در افزایش تولید ناخالص داخلی و با حضور شرکت های بزرگ معدنی و صنعتی کشور برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره از صنایع و بنگاه های ارزش آفرین کشور در بخش های خصوصی و دولتی تجلیل شد که شرکت پالایش نفت بندرعباس با معرفی اقدامات صورت گرفته در حوزه خودکفایی، افزایش و بهبود ظرفیت های تولید، پروژه های شاخص زیست محیطی، فعالیت های عام المنفعه و اقدامات هدفمند در حوزه مسئولیت های اجتماعی، انجام موفق پروژه های مرتبط با سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در حوزه بومی سازی و حمایت از دانش بومی نشان ملی جشنواره حاتم را دریافت کرد.

سومین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) به همت موسسه مطالعات خلیج فارس و با همکاری معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت، دانشگاه صنایع و معادن و خانه کارگر برگزار شد.

گفتنی است با توجه به شیوع ویروس کرونا این همایش با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود برگزار شد.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.