یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

تعمیرات اساسی ۳ واحدعملیاتی مهم شرکت پالایش نفت اصفهان آغاز شد

  • 03 مرداد 1400
  • 16:29
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1098 بازدید
  • Article Rating
تعمیرات اساسی ۳ واحدعملیاتی مهم شرکت پالایش نفت اصفهان آغاز شد

تعمیرات اساسی واحدهای تقطیر،کاهش گرانروی و گاز مایع شماره یک شرکت پالایش نفت اصفهان از ۳ مرداد ماه سال جاری آغاز شد.
مدیر نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت اصفهان افزود: با توجه به راه اندازی واحد تقطیر۳ این واحد در کنار واحد تقطیر شماره ۲ برای تأمین خوراک و تولید محصولات فعال خواهند بود.
علیرضا قزوینی زاده پیش بینی اتمام کار را با در نظر گرفتن شرایط کاری برای هر کدام از واحدها از زمان شروع بستن واحد تا اتمام مراحل راه اندازی، ۲ شهریور اعلام کرد و گفت: این تعمیرات که در فصل گرما، وجود بیماری کرونا و همچنین شرایط بحرانی آب صورت می گیرد، با همکاری کارکنان شرکت و رعایت پروتکل های بهداشتی و به همراه ۱۳۰۰ نفر نیروی پیمانکاری (جذب موقت) بدون وقفه و تعطیلی ادامه خواهد داشت.
مدیر نگهداری و تعمیرات پالایشگاه اصفهان، با بیان اینکه در این تعمیرات اساسی، ادارات نگهداری و تعمیرات، بهره برداری ، بازرسی فنی ،HSE ، مهندسی، روابط عمومی، حراست ، خدمات اداری و رفاهی و… همکاری دارند، اظهار داشت: کار تعمیرات اساسی ۲۴ ساعته و با کلیه نفرات و تجهیزات اداره تعمیرات انجام شده و تمام تلاش ما بر این است که با به کارگیری نیروهای متخصص، مجرب و کارآزموده از تمام بخشهای اداره تعمیرات و استفاده حداکثری از زمان و امکانات شرکت علیرغم حجم زیاد و سنگین کارهای تعمیراتی با رعایت کلیه اصول ایمنی و زیست محیطی، زمان انجام را به حداقل برسانیم.
قزوینی زاده واحدهای مورد تعمیرات را بسیار با اهمیت خواند و اظهار داشت: خوراک واحد تقطیر شماره یک این شرکت، به طور متوسط روزانه ۹۰ هزار بشکه است که تولیدات آن گاز مایع، بنزین سبک، بنزین خام، گازوئیل سبک و سنگین و خوراک واحدهای آیزوماکس، شرکت نفت سپاهان و شرکت نفت جی است و واحد گاز مایع شماره یک نیز با دریافت خوراک حدود ۸ هزار بشکه در روز، گاز مایع تولید می نماید. همچنین خوراک واحد کاهش گرانروی شماره یک، حدود ۲۱ هزاربشکه در روز و تولیدات آن گاز مایع، هات اویل، بنزین و تار است.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.