یکشنبه 09 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس برای تبلت دانش آموزان نیازمند

  • 18 آذر 1399
  • 12:26
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 2665 بازدید
  • Article Rating
اختصاص یک میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس برای تبلت دانش آموزان نیازمند

شرکت پالایش نفت بندرعباس یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای تامین تبلت دانش آموزان نیازمند اهداء کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس، شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته موجب تعطیلی مدارش و ادامه فرآیند تعلیم و تربیت بصورت غیر حضوری شد و یکی از مشکلات دانش آموزان نیازمند استان برای حضور در شبکه شاد و استفاده از آموزشهای فضای مجازی، دسترسی نداشتن به گوشی هوشمند و یا تبلت است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: به منظور کمک به دانش آموزان خانواده های ایتام و نیازمند برای حضور در کلاسهای درس در شبکه شاد و در راستای ایفای نقش مسئولیتهای اجتماعی، مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور تهیه تبلت های مورد نیاز دانش آموزان از سوی شرکت پالایش نفت بندرعباس اختصاص داده شد.

مهندس هاشم نامور افزود: تبلت های تهیه شده با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه 2 و آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس در بین دانش آموزان خانواده های نیازمند و ایتام توزیع شد.

وی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا شرایط جدیدی برای اجتماع و بویژه در زمینه تحصیل دانش آموزان ایجاد کرده است و دراین شرایط نباید نبود و کمبود امکانات به ویژه برای خانواده های نیازمند مانع از رشد و پیشرفت دانش آموزان و عقب ماندن آنان از تحصیل شود.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.