جمعه 07 اردیبهشت 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

به دلیل اجرای پروژه تصفیه هیدروژنی نفت گاز  معاون وزیر نفت از مدیر عامل پالایشگاه تبریز تقدیر کرد

  • 13 آبان 1397
  • 09:05
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3621 بازدید
  • Article Rating
 به دلیل اجرای پروژه تصفیه هیدروژنی نفت گاز   معاون وزیر نفت از مدیر عامل پالایشگاه تبریز تقدیر کرد

 

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش با اهدای لوحی از مدیرعامل و کارکنان پالایشگاه تبریز به دلیل توجه ویژه به الزامات توسعه پایدار و بهبود کیفیت سوخت و  تولید روزانه 6 میلیون لیتر نفت گاز مطابق با استاندارد یورو 4 در این شرکت پالایشی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، در این لوح تقدیر آمده است:

« پالایشگاه تبریز با سابقه ای درخشان در تولید فرآورده های نفتی در حالی به عنوان یک قطب اصلی در تولید انواع فرآورده های نفتی در شمال غرب کشور نقش خود را تثبیت کرده است که با اجرای پروژه های تکمیلی، به روزآوری و ارتقای کیفیت محصولات، جایگاه ویژه ای در توجه به سلامت و رعایت استانداردهای محیط زیست برای این واحد پالایشی رقم زده است.

در این میان اجرای پروژه کیفی سازی سوخت به عنوان یکی از اولویت های عملیاتی در این شرکت و رسیدن به تولید روزانه 6 میلیون لیتر نفت گاز مطابق با استاندارد یورو4 علاوه بر افزایش گستره توزیع نفت گاز با کیفیت، گامی موثر و ارزشمند در راستای سیاست های زیست محیطی وزارت نفت به شمار می رود.

از این رو ضمن تقدیر و سپاس از زحمات جنابعالی و مجموعه خدوم آن شرکت به خاطر توجه ویژه به الزامات توسعه پایدار و بهبود کیفیت سوخت، سلامتی و توفیق روزافزون را برای شما از خداوند منان خواستارم.»  

 

منبع : شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.