دوشنبه 10 اردیبهشت 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

تجلیل از 250 کارگر نمونه شرکت پالایش نفت بندرعباس در هفته کار و کارگر

  • 11 اردیبهشت 1397
  • 11:26
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3434 بازدید
  • Article Rating
تجلیل از 250 کارگر نمونه شرکت پالایش نفت بندرعباس در هفته کار و کارگر



به مناسبت هفته كار و كارگر از 250 نفر از كارگران و کارکنان نمونه شركت پالايش نفت بندرعباس تجليل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، در مراسمی كه به همین مناسبت در پالایشگاه و با حضور مدیرعامل و جمعی از روسای پالایشگاه برگزار شد از 100 نفر كارگران نمونه شرکتهای پیمانکاری این شرکت تجليل بعمل آمد و 150 نفر دیگر از کارگران نمونه این شرکت نیز در مراسمی که از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برگزار شد قدردانی شدند.

 

مديرعامل شركت پالايش نفت بندرعباس در اين مراسم با تشكر از زحمات همه كاركنان گفت: كار و توليدي كه كاركنان پالايشگاه نفت بندرعباس به منظور تامين انرژي مورد نياز جامعه و استفاده هموطنان از اين دسترنج در شرايط سخت كاري و آب و هوايي بصورت مستمر و شبانه روزي انجام مي دهند، كاري جهادی و از الطاف الهی است.

مهندس نامور افزود: لازمه کار و تولید، توسعه نیروی انسانی به عنوان بزرگترین سرمایه است و زیر ساختهای تولید از جمله تکنولوژی و ماشین آلات بدون نیروی انسانی به عنوان سکان هدایت، بدون استفاده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت استانداردها، الزامات، مقررات و دستورالعملهای HSE به منظور حفظ ایمنی نیروی انسانی گفت: مقررات ایمنی در مرحله نخست برای حفظ نیروی انسانی و در مرحله بعد صیانت از تجهیزات و اموالی است که متعلق به همه ملت ایران اسلامی است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با بیان اینکه کار و فعالیت در پالایشگاه بسیار حساس و با اهمیت است تصریح کرد: این شرکت با تلاش و همت شبانه روزی کارکنان خود فرآورده های نفتی و انرژی مورد نیاز شش استان کشور را تامین می کند.  

مهندس نامور در ادامه با بيان اهميت توليد افزود: پيشرفت و توسعه و حضوري با اقتدار در عرصه هاي بين المللي با توليد و حمايت از توليد محقق مي شود و اين هدف با مشاركت عمومي، همدلي، وحدت و عزمي راسخ بدست مي آيد.     

 

منبع : روابط عمومی پالایشگاه نفت بندرعباس

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.