شنبه 08 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

بومي سازي 80 درصد قطعات مورد نياز شركت پالايش نفت اصفهان

  • 09 اردیبهشت 1397
  • 16:24
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3575 بازدید
  • Article Rating
بومي سازي  80 درصد قطعات مورد نياز شركت پالايش نفت اصفهان

   شركت پالايش نفت اصفهان در جهت خودكفايي و حمايت از كالاي ايراني و  به منظور  تأمين قطعات مورد نياز و  با حمايت متخصصان داخلي مبادرت به تهيه قطعات اساسي و مورد نياز خود در كشور نموده است و بر اين اساس  در حال حاضر حدود 80 درصد نيازهاي اين شركت  توسط سازنده هاي داخلي مرتفع مي گردد.
   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، اين شركت  با تكيه بر استعدادهاي درخشان شركت هاي دانش بنيان و شركتهاي سازنده قطعات صنعتي  و استفاده از توانمندي و پتانسيلهاي موجود در داخل كشور ؛  توانسته بسياري از نيازهاي خويش را مرتفع سازد.
 در سال گذشته با  بومي سازي بيش از 336 قطعه با تيراژ متناسب ازتجهيزات اين شركت، در كنار اشتغال زايي براي فارغ التحصيلان دانشگاهي  و بي نيازي از خريد خارجي، شاهد  بيش از دويست ميليارد ريال صرفه جويي براي كشور بوده ايم.
همچنين اين شركت توانسته است اقلام مهم و حساس تعميرات اساسي ( اورهال ) در حال انجام  را از طريق دانش شركتهاي داخلي طراحي ،ساخت و نصب نمايد.
در بسياري از موارد عملكرد دستگاههاي ساخته شده در داخل كشور  از نمونه مشابه خارجي به مراتب بهتر و كارآمد تر ميباشد. 
به همت واحد پشتيباني ساخت داخل شركت پالايش نفت اصفهان، اين شركت همچنين نياز شركت هاي ديگر نفتي را نيز تأمين نموده. به طوري كه  در سال گذشته   تعدادي از قطعات حياتي آن شركت ها از طريق پالايشگاه اصفهان و با نشان ساخت ايران تهيه و ارسال شده است. 

 

منبع : روابط عمومی پالایشگاه نفت اصفهان

                      

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.