یکشنبه 09 دی 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

حضور در برندسازی جایگاه‌های سوخت اجباری نیست/ ۸۶ شرکت در طرح برندینگ ثبت‌نام کردند

  • 20 آذر 1396
  • 10:18
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 4876 بازدید
  • Article Rating
حضور در برندسازی جایگاه‌های سوخت اجباری نیست/ ۸۶ شرکت در طرح برندینگ ثبت‌نام کردند


مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: ۸۶ شرکت برای برندینگ جایگاه‌های سوخت ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۵ شرکت در حال حاضر فعال هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، علیرضا صادق آبادی با اشاره به حضورش در نشست امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ الزامی مبنی بر حضور جایگاه‌داران در طرح برندینگ جایگاه‌های سوخت وجود ندارد اما نباید افراد در کسب و کار یکدیگر دخالت کنند لذا فردی که در قالب طرح برندینگ فعالیت می‌کند نباید برای افرادی که خارج از این طرح فعالیت می‌کنند و بالعکس مشکلی ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه زمانی که اجباری وجود ندارد بین برندی که هزار جایگاه را تحت پوشش قرار داده و شخصی که یک جایگاه دارد تفاوتی قائل نیستیم، افزود: اگر جایگاه‌داری صرفه و صلاح خود را در این دید که در زیرمجموعه برند قرار گیرد می‌تواند اقدام به این کار کند در غیر این صورت هیچ اجباری وجود ندارد.

وی ادامه داد: اگر اجباری در این طرح قرار داده شده بود و اظهار می شد که اگر جایگاه‌داران عضو برند نشوند به آنها سوخت و پول داده نمی شود و یا با آنها کار نمی‌شد باید نگرانی ایجاد می شد اما در حال حاضر جای نگرانی وجود ندارد البته گفته نمی‌شود طرحی که تدوین شده مشکل ندارد اما این طرح باید بازخوردهای خود را در مرحله اجرا اخذ کند.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه صبح امروز با جایگاه دارانی که در قالب برند فعالیت می‌کردند و جایگاه‌دارانی که خارج از برند فعالیت می‌کردند جلسه‌ای تشکیل شد ادامه داد: همین که این آزادی وجود دارد که جایگاه‌داران می‌توانند در قالب طرح برندینگ باشند یا نباشند یعنی اینکه منافع‌شان به خطر نمی‌افتد و تمامی خدمات به آنها داده می‌شود.

صادق آبادی افزود: اگر آیین‌نامه‌ای وجود داشته که بین شرکت‌های صاحب برند و زنجیره‌ای و جایگاه‌های شخصی تفاوتی قائل شده اصلاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس آیین‌نامه تدوین شده افرادی که توانایی مالی و اجرایی داشتند مورد بررسی قرار گرفته‌اند، ادامه داد: افرادی که شرکت‌های برند را تشکیل داده‌اند همه جایگاه‌دار بوده‌اند و شخصی از صنف رستوران‌داری برای اخذ برند اقدام نکرده است اما تصمیم گرفته‌اند که کسب و کار خود را توسعه دهند و از فرصت برندسازی برای توسعه کسب و کار خود استفاده کرده اند.

مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه تاکنون 25 شرکت در طرح برندسازی جایگاه‌های سوخت فعال هستند، تصریح کرد: 86 شرکت در طرح برندسازی سوخت ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون 25 شرکت فعال شده‌اند.

 

منبع: خبر گزاری خانه ملت

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.