شنبه 15 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

کمک رسانی و همدردی کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس با زلزله زدگان کرمانشاه

  • 03 آذر 1396
  • 09:02
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 4124 بازدید
  • Article Rating
کمک رسانی و همدردی کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس با زلزله زدگان کرمانشاه


در پی وقوع حادثه دلخراش زلزله غرب کشور، مدیریت و کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس دوشادوش اقشار مختلف مردم با ارسال کمکهای نقدی و غیرنقدی خود با این عزیزان ابراز همدردی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، اولین محموله کمکهای ارسالی این شرکت به مناطق زلزله زده غرب کشور شامل چادر مسافرتی، حصیر زیر انداز، پتو، پوشاک، انواع مواد شوینده و همچنین انواع مواد غذایی از جمله یک تن برنج، 8 هزار قوطی انواع کنسرو و تن ماهی، روغن، قند، خرما و آب معدنی در قالب 3 دستگاه کامیون، با هماهنگی هلال احمر هرمزگان به مناطق زلزله زده ارسال شد.

رئیس منابع انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس ارزش محموله ارسالی و کمکهای نقدی کارکنان این شرکت را 2 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به حادثه زلزله در مناطق غرب کشور و شرایط سخت بوجود آمده برای جمعی از هموطنان، بر اساس تصویب هیئت مدیره این شرکت مبنی بر امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده و رفع نیازهای اولیه، این شرکت اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز به ارزش یک میلیارد ریال نمود. همچنین کارکنان پالایشگاه نیز به منظور مشارکت در این امر خداپسندانه و ابراز همدردی اقدام به جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی جمعاً به ارزش یک میلیارد ریال کردند.

آقای ابوالقاسمی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار زلزله زده افزود: در کنار فعالیتهای اقتصادی شرکت پالایش نفت بندرعباس ایفای نقش محوری در توسعه اجتماعی کشور و پایبند بودن به مسئولیت های اجتماعی از مهمترین ماموریت های این شرکت است.

بدنبال وقوع زلزله در استانهای غربی کشور به ویژه کرمانشاه که متاسفانه منجر به کشته شدن جمعی از هموطنان و ایجاد خسارت فراوان و مصدومیت شماری دیگر از هم میهنان شد، مدیریت و کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس ضمن همدردی در غم این حادثه تلخ، این ضایعه را به بازماندگان تسلیت گفته و از خداوند متعال صبر و شکیبایی برای این عزیزان و غفران الهی را برای درگذشتگان آرزومندند.

 

منبع : روابط عمومی پالایشگاه بندر عباس

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.