چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

هنگی در گفت‌وگو با خانه ملت: تاسیسات پالایشگاه تهران آسیبی ندیده است/تیم اطفاء حریق ۵دقیقه بعد از شعله ور شدن حریق در محل حادثه حضور پیدا کرد

  • 08 آبان 1396
  • 16:03
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1601 بازدید
  • Article Rating
هنگی در گفت‌وگو با خانه ملت: تاسیسات پالایشگاه تهران آسیبی ندیده است/تیم اطفاء حریق ۵دقیقه بعد از شعله ور شدن حریق در محل حادثه حضور پیدا کرد

 

مدیرعامل پلایشگاه تهران با بیان اینکه تیم اطفاء حریق ۵دقیقه بعد از شعله ور شدن حریق در محل حادثه حضور پیدا کرده است، گفت: تاسیسات پالایشگاه تهران آسیبی ندیده و تنها مقداری از روکش عایق‌ها دچار حریق شده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، لطف‌الله هنگی گفت: درخصوص دلایل وقوع حادثه در پالایشگاه تهران، اظهار داشت: این حادثه توسطHSE  پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به‌عنوان شخص خارج از سیستم پالایشگاه تهران و بی‌طرف در حال بررسی است و نتیجه‌ای که توسط این بخش ارائه شود برای وزارت نفت محرض است.

مدیرعامل پلایشگاه تهران با بیان اینکه فعلا خروجی بررسی این حادثه ارائه نشده‌ است تا بتوان تشخیص داد که خطای انسانی در این حادثه نقش داشته یا خیر، گفت: علت این حادثه نشت مواد نفتی بوده اما هنوز به آیتم بعدی که حرارت یا جرقه بوده است نرسیده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه گزارش این حادثه توسط HSE  پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تا دو هفته آینده به‌صورت کامل ارائه می‌شود، عنوان کرد: بازرس اصلی این حادثه پالایش و پخش فرآوده‌های نفتی به‌عنوان شخص بی‌طرف است.

هنگی در خصوص اینکه این حادثه در چند دقیقه اتفاق افتاد، اظهار داشت: زمان نشت مواد نفتی در حال بررسی است  تا ببینیم چند دقیقه نشت مواد طول کشیده است، اما تیم اطفاء حریق 5دقیقه بعد از شعله ور شدن حریق در محل حادثه حضور پیدا کرده است.

مدیرعامل پلایشگاه تهران در پایان با تاکید بر اینکه تاسیسات پالایشگاه تهران آسیبی ندیده و تنها مقداری از روکش عایق‌ها دچار حریق شده که اکنون نیز قابل مشاهده است، خاطرنشان کرد: تعمیرات اضطراری به پایان رسیده بود و افراد قصد بازگردانی تاسیسات به‌حالت اولیه را داشتند که دچار حریق شدند.

 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.