جمعه 10 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از منطقه صنعتی شمال غرب اصفهان

  • 20 مهر 1400
  • 09:39
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 1792 بازدید
  • Article Rating
بازدید معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از منطقه صنعتی شمال غرب اصفهان

دکتر عبدالرحمن کشوری معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور از منطقه صنعتی شمال غرب اصفهان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان؛ پس از این بازدید به میزبانی مدیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان که فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت شرایط اضطراری شهرک انرژی شمال غرب اصفهان نیز را بر عهده دارد، نشست مشترکی با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور، وزارت نفت و مدیران عامل صنایع مستقر در منطقه نفتی شمال غرب اصفهان، تشکیل شد.
در این نشست ابتدا مدیر عامل پالایشگاه اصفهان گزارشی از فعالیت های این شرکت ارائه کرد و گفت: پالایشگاه اصفهان از نظر تنوع تولید رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و از لحاظ تولید بنزین رتبه سوم و از لحاظ تولید دیزل رتبه دوم را در کشور دارد.
مرتضی ابراهیمی با اشاره به اینکه شرکت پالایش نفت اصفهان حدود ۲۰ درصد سوخت کشور را تأمین می کند، افزود: پالایشگاه در حال اجرای پروژه های عظیم ملی همچون تصفیه گازوئیل است.
رحمان طهماسبی مسئول پدافند غیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان نیز به تشریح گزارش مبسوطی از اقدامات صورت گرفته، برنامه‌ریزی شده و در حال پیگیری که در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل و مدیریت شرایط اضطراری و به منظور کاهش میزان آسیب پذیری، استمرار تولید، پایداری ملی و … انجام گرفته است، پرداخت.
پس از آن مدیران منطقه با توجه به پتانسیل های موجود خویش چالشهای پیش رو را مطرح کردند و برای چالشها راهکار ارائه شد
دکتر عبدالرحمن کشوری نیز طی سخنانی از فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت شرایط اضطراری شهرک انرژی شمال غرب اصفهان به خاطر اقدامات مطلوب صورت گرفته در این حوزه تقدیر کرد و همچنین اقدامات پدافند غیرعامل شرکت پالایش نفت اصفهان در قالب دستورالعمل ها و برنامه های پدافند غیرعامل را ارزشمند توصیف نمود.
وی افزود: با اقدام‌هایی که در حوزه پدافند غیرعامل در صنعت نفت و گاز کشور انجام شده، به مردم این نوید را می دهیم که توسعه در این مسیر به خوبی انجام می شود.
دکتر کشوری همچنین آمادگی همکاری همه جانبه سازمان پدافند غیرعامل کشور با این منطقه را اعلام کرد.
در انتهای این مراسم، توافقنامه‌ برنامه‌های پدافند غیرعامل سال ۱۴۰۰ منطقه نفتی نیز به امضا رسید..

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.