پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

برنامه های شرکت پالایش نفت اصفهان در جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا

  • 14 اسفند 1398
  • 08:30
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 2929 بازدید
  • Article Rating
برنامه های شرکت پالایش نفت اصفهان در جهت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا

کمیته سلامت شرکت پالایش نفت اصفهان ضمن اجرای دستورالعمل های وزارت نفت در خصوص چگونگی پیشگیری از بحران ویروس کرونا، طی برگزاری نشست های تخصصی در مقابله با این ویروس، طرح هایی ارائه کرده اند که در حال حاضر در شرکت اجرا می گردد:

   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، این شرکت با خرید دستگاه تب سنج غیرتماسی(ترمومتر پزشکی) دمای بدن شاغلان ،رانندگان و کلیه مراجعان به پالایشگاه را مورد سنجش قرار می دهد. در این راستا با استفاده از دستگاه دماسنج غیر تماسی، توسط پرسنل تعیین شده در ادارات حراست، بهداشت کار/صنعتی،ایمنی و آتش نشانی در روز کار و شیفت عصر و شب، درجه حرارت بدن کلیه کارکنان در زمان ورود به شرکت اندازه گیری می شود و افرادی که دمای بدن آنها بالاتر از ۵/۳۷ درجه سانتیگراد باشد، طبق پروتکل تعریف شده به کانکس مستقر در ابتدای پالایشگاه منتقل می شود. پس از تأیید پزشکیار مبنی برعلامت دار بودن فرد( تب و لرز،سرفه ،آبریزش بینی ،تنگی نفس) جهت بررسی بیشتر به مرکز سلامت کار انتقال می یابد وبه صلاحدید پزشک مرکز سلامت کار ،اقدامات لازم از جمله استراحت در منزل و یا انتقال به بیمارستان انجام می شود.

    تعطیلی رستوران و تمام اماکن فرهنگی، ورزشی و تفریحی و ... در پالایشگاه و شهرک شهید محمد منتظری،نصب پوستر شستشوی صحیح دستها  در کلیه سرویسهای بهداشتی،آبدارخانه ها و رستوران از دیگر مصوبات این کمیته در مقابله با این ویروس است.

این شرکت همچنین با ضدعفونی کردن مستمر روزانه تمام مکان ها و فضاهای عمومی شامل محیط های کاری، آبدارخانه ها، رایانه ها، سرویس های ایاب و ذهاب و ... تمام تلاش خود را برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا انجام می دهد.

    برای کارکنان تنظیفات، آبدارخانه و آشپز خانه نیز دوره های آموزشی(مانند بهداشت فردی و...) برگزار گردیده است. این در حالی است که برای دیگر کارکنان پیام آموزشی در قالب پیامک، فیلم، بنر، استند، تراکت های آموزشی، تهیه می گردد و ضمن نصب در سطح پالایشگاه، به کارپوشه تمام کارکنان از طریق سیستم اتوماسیون اداری ارسال می شود.

   همکاران خانم باردار و همکارانی که دارای بیماری های خاص و زمینه ای هستند می توانند از مرخصی استعلاجی استفاده کنند. همچنین ارائه کلیه خدمات د ندانپزشکی غیر از موارد کنترل عفونت و درد (اورژانسی) تا اطلاع ثانوی تعطیل است. با امید به اینکه با همکاری همدیگر ویروس کرونا را شکست دهیم. در این شرکت به منظور جذب انرژی های مثبت و رفع نگرانی همکاران، برنامه های صوتی مفرح آموزشی در سیستم اداری بارگذاری می شود.

 

منبع: روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.