جمعه 31 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

صدور بیش از 340 مصوبه با مشارکت فکری کارکنان در نظام پیشنهادها

  • 03 اسفند 1398
  • 14:04
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3485 بازدید
  • Article Rating
صدور بیش از 340 مصوبه با مشارکت فکری کارکنان در نظام پیشنهادها

بر اساس اعلام معاونت برنامه ريزي، سيستم ها و روشهای شرکت پالایش نفت بندرعباس، امسال 318 پیشنهاد از سوی کارکنان شرکت به دبیرخانه نظام پیشنهادها ارائه شد.

مدير برنامه ريزي و سيستم ها و روشهای شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: با تلاشهای دبیرخانه نظام پیشنهادها و همکاران ادارات شرکت، در سال جاری در مجموع 216 نفر- ساعت شامل 18 جلسه در کمیته اجرایی نظام پیشنهادها برگزار و 342 مصوبه صادر و برای 318 مورد پیشنهاد ارائه شده از سوی همکاران تعیین تکلیف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت؛ مهندس فضلی افزود: پس از بررسی های دقیق بعمل آمده از 318 پیشنهاد مذکور تعداد 19 پیشنهاد مورد پذیرش کمیته اجرایی واقع شده و اجرا گردید و برخی نیز تحت بررسی های فنی بیشتر قرار داشته و تعدادی نیز برحسب کارشناسی های صورت گرفته، مورد پذیرش قرار نگرفته اند.

وی با تشکر از زحمات و تلاشهای همکاران، روسا، کارشناسان و دبیر نظام اجرایی پیشنهادها و کمیته های تخصصی بیان داشت: از 19 پیشنهاد پذیرفته شده و اجرا شده در این دوره و بر اساس محاسبات تایید شده از سوی کارشناسان، تعداد 3 پیشنهاد تخصصی موجب مبلغ قابل توجهی صرفه اقتصادی برای شرکت گردید.

مهندس فضلی با اشاره به اینکه یکی از نشانه های توسعه، تعالی و فرهنگ سازمانی در یک سازمان، وجود بسترها و فرصتهای مناسب و هموار برای بهره گیری از مشارکت فکری و خرد جمعی کارکنان و ذینفعان و ارکان حقوقی آن سازمان است افزود: خوشبختانه این مهم با حمایت مدیر عامل محترم و هیئت مدیره محترم شرکت پالایش نفت بندرعباس و رویکردهای سازمانی در این شرکت به صورت اصولی و کاربردی و با ایجاد کمیته های تخصصی و تصمیم گیری نهادینه شده است.

مدير برنامه ريزي و سيستم ها و روشهای شرکت پالایش نفت بندرعباس  بیان داشت: با توجه به تغییرات نمودار سازمانی و بهبود های برنامه ریزی شده منتج از آن، این فرآیند در پالایشگاه بندرعباس، تاثیرات مهمی در تحقق رویکردهای واحد مهندسی سیستم ها و بهره­وری و شاخص های فرآیندی شرکت و پرورش خلاقیت و نوآوری به عنوان یک ارزش بنیادین در پالایشگاه بندرعباس داشته است.

 

منبع:روابط عمومی و بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.