شنبه 01 اردیبهشت 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

در شركت پالايش نفت اصفهان روي داد

  • 08 بهمن 1398
  • 10:07
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3456 بازدید
  • Article Rating
در شركت پالايش نفت اصفهان روي داد

برگزاري نمایشگاه "برون سپاري ساخت قطعات صنعتي با هدف حمايت از سازندگان داخلي و رونق تولید " 
     شركت پالايش نفت اصفهان با هدف  حذف حلقه های وابستگی به وارادات و  بهره مندي از ظرفیت و توان داخلی در ساخت قطعات و تجهیزات، نمايشگاهي با محوريت قطعات مورد نياز و اعلام نيازمنديهاي طبقه بندي شده براي برون سپاري ساخت( از طريق فراخوان مناقصه عمومي) برپا كرد. 
           هيات مديره شركت پالايش نفت اصفهان از  اين نمايشگاه كه به همت  اداره پشتيباني ساخت داخل مديريت كالاي پالايشگاه و  با رويكرد  حمايت و برخورداري بيشينه از توانمندي شركت هاي سازنده و توليدكننده داخلي  برگزار شده است، بازديد نمودند و بر بهره مندي از استراتژی های توسعه ساخت  داخل  تاكيد كردند.
      نايب رئيس هيات مديره ضمن حمايت از اين برگزاري چنين نمايشگاهي در سال رونق توليد،گفت: ساخت داخل رویکرد و سیاستی کلان است که باید همیشه به آن توجه کرد.
      جليل رجب كردي شناسایی نیازهای خارجی شركت پالايش نفت اصفهان را از جمله اقدامات انجام شده در جهت بومي سازي و جايگزيني با نمونه داخلی برشمرد و گفت: شناسایی توانمندی های سازندگان داخلي،  موجب جلوگیری از خرید محصولات خارجی دارای مشابه  داخل است.  
    وي  با اشاره به اینکه صنعت در اختیار کسانی خواهد بود که  دانش تكنولوژي تجهيزات  و قطعات  را داشته باشند، بیان کرد: ما ظرفیت زیادی در حوزه توليد و شرکت های دانش بنیان داریم و فقط توجه و نگاه به ساخت داخل باید در اولويت باشد.
      نايب رئيس هيات مديره شركت پالايش نفت اصفهان شرایط امروزی کشور و تحریم ها را  یک فرصت  دانست و اظهار داشت: بنا بر فرمایشات معظم رهبری اگر چه تحریم محدودیت هایی را به وجودآورده است ولی فرصت هایی را هم به ارمغان آورده است که باید با آغوش باز به استقبال فرصت ها برویم.
      مدير عامل شركت پالايش نفت اصفهان  نيز با  اشاره به  سیاست های خاص وزات  نفت  درخصوص  تامین مواد اولیه، قطعات، تجهیزات و تولید تکنولوژی تاكيد كرد: ساخت داخل به عنوان محوری ترین سیاست كشور مطرح است  بنابراين ما نيز بر  تولید داخل تاکید بیشتری داریم و اجازه نمی دهیم که کالاهایی که امکان ساخت آن در داخل وجود دارد، وارد شركت  شود .
     مرتضي ابراهيمي همچنین تصريح كرد: ما از تولیدکنندگان  نيز انتظار داريم بیشتر به کیفیت تولید داخل توجه کنند و با مدیریت هزینه تمام شده، از رعایت استاندارد محصولات خود نکاهند و شرایطي برای بهبود کیفیت و نوسازی و بازسازی واحدهای خود مطابق با تکنولوزی روز دنیا به وجود بیاورند تا نویدی برای صنعت و بسترساز افزایش رشد اقتصادی در کشور باشند.

 

منبع: شرکت پالایش نفت اصفهان

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.