پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

سود قابل تقسیم سهامداران شرکت پالایش نفت بندرعباس تعیین شد

  • 01 مرداد 1398
  • 16:48
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3693 بازدید
  • Article Rating
سود قابل تقسیم سهامداران شرکت پالایش نفت بندرعباس تعیین شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس در تاریخ 30 تیر با حضور 4/92 درصدی سهامداران  برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، در این مجمع در رابطه با میزان پرداخت سود سهام و پس از اخذ تایید حسابرس مستقل و بازرس قانونی، با رای اکثریت سهامداران، مبلغ 1700 ریال به عنوان سود قابل تقسیم هر سهم برای سال منتهی به 30 اسفند سال 1397 تخصیص یافت.
در این نشست مهندس هاشم نامور مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گزارشی از عملکرد واقعی شرکت، پیشرفت طرح ها و برنامه های توسعه ای در دست اقدام شرکت و همچنین گزارشی کامل از طرح افزایش ظرفیت تولید بنزین و بهبود کیفیت بنزین و نفت گاز که در بهمن سال 97 با حضور رئیس جمهور به طور کامل به بهره برداری رسید ارائه کردند و همچنین گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت نیز قرائت شد و مجمع براساس گزارش مذکور تکالیف را مشخص نمود.
در رابطه با رعایت ماده 147 لایحه اصلاحی قانون تجارت، موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت آزموده کاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و موسسه حسابرسی  و خدمات مدیریت تدوین و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس قانونی علی البدل شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 1398 تعیین شد.
گفتنی است در تصمیمات مجمع عمومی روزنامه های اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه های کثیر الانتشار برای درج آگهی های مربوط به مجمع شرکت معرفی شدند. 
در این نشست آقای محمد حسین ملکی به عنوان رئیس جلسه, آقایان جواد بهشتی و قاسم منظری توکلی به عنوان ناظران جلسه و آقای هاشم نامور به عنوان منشی جلسه، اعضاء هیئت رئیسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پالایش نفت بندرعباس را تشکیل دادند.  

منبع : روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.