پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

۲۰۰ دانشجو از دانشگاههای سراسر کشور در پالایشگاه اصفهان دوره کارآموزی مي گذرانند

  • 23 تیر 1398
  • 09:12
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3462 بازدید
  • Article Rating
۲۰۰ دانشجو از دانشگاههای سراسر کشور در پالایشگاه اصفهان دوره کارآموزی مي گذرانند

در طول تابستان جاری، ۲۰۰نفر دانشجو از دانشگاه های مختلف کشور در قالب دو گروه، کارآموزی خود را در شرکت پالايش نفت اصفهان مي گذرانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، رئیس روابط عمومي اين شرکت در جلسه خوش آمدگويي و توجيهي  دانشجويان کارآموز كه  از دانشگاههاي مختلف كشور حضور داشتند، با عنوان اينكه پالايشگاه اصفهان از معدود شركت هايي است كه   ميزباني دانشجويان كارآموز را مي پذيرد گفت: كارشناسان اين شركت با اعتقاد به اينكه شما آينده سازان كشور پهناور ايران، ميراث دار  خون شهداي پاك دوران دفاع مقدس خواهيد بود، تمام تلاش خود را  براي  آشنايي تان  با فعاليت  پالايشگاه انجام مي دهند تا  در زمان كوتاهي كه ميهمان صنعت نفت  هستيد، بيشترين توشه را به همراه ببريد. 

محمد صادق حاجیان با بیان اینکه  هر ساله اداره آموزش و توسعه  نيروي انساني شرکت پالايش نفت اصفهان  زحمت  برگزاري اين دوره هاي آموزشي را متقبل مي شود،  اظهار داشت: دانشجويان در زمان کوتاهي كه به عنوان كارآموز در شركت حضور دارند، بايد با برنامه‌ريزي صحيح از اين دوره آموزشي بيشترين بهره‌مندي را داشته باشند. تعامل دانشجويان با كاركنان مجرب و پرتلاش شركت مي‌تواند آنان را در انتخاب ادامه مسير زندگي كاري شان كمك كند.   از شما عزيزان  انتظار داريم از فرصت پيش آمده به نحو مطلوب  استفاده كنيد .

   احسان اسدی   رئیس حراست شرکت پالایش نفت اصفهان نيز در اين جلسه ضمن خوشامدگويي به دانشجويان،  به حقوق پالايشگاه به عنوان ميزبان و دانشجويان به عنوان ميهمان اشاره کرده و گفت: پالايشگاه اصفهان تمام تلاش خود را نموده تا بهترين شرايط را براي بستر آموزشي دانشجويان فراهم کند و از سوي ديگر  انتظار مي رود دانشجويان با رعايت قوانين شركت،  وزات نفت ، شعائر ديني   و ....  حق اين شركت را ادا نمايند تا روزهاي كارآموزي به مطلوب ترين شكل، سپري شود.  

      وی  همچنین به معرفی شرکت پالايش نفت اصفهان  پرداخت و با بيان اينکه اين شرکت حدود ۲۳ درصد فرآورده هاي نفتي را توليد مي نمايد، افزود: پالايشگاه اصفهان در جهت ارتقاء كيفي و مسائل زيست محيطي پروژه هاي عظيمي را اجرا نموده و درسالهاي اخير ، فعاليت هاي در خوري انجام داده به طوري كه  حتي مي توان گفت در برخي موارد  از كشورهاي بزرگ صنعتي،   پيشي گرفته است.

        رئیس آموزش و توسعه سرمایه انسانی شرکت نيز، با اشاره به اينکه  بيش از ۳۶  سال اين شرکت ميزبان دانشجويان كارآموز به عنوان آينده سازان كشور بوده ، گفت: با وجود اينكه پالايشگاه اصفهان  براي پذيرش دانشجويان كارآموز، تعهد خاصي ندارد و اين حركت براي شركت هزينه به همراه دارد، اما با توجه به اهميت دادن مديريت به دانشجويان جوان و آينده‌سازان كشور، در سال جاري ۲۰۰ دانشجو در رشته‌هاي مختلف فني و رشته‌هاي مرتبط و از دانشگاه‌هاي دولتي و آزاد سراسر كشور پذيرش شده‌اند.

    مسعود ترکان  افزود: همه کارکنان شركت، با سعه صدر، با دانشجویان همكاری می كنند و اميد آن داريم كه دانشجويان نيز تيزهوشانه از تجربيات پيشكسوتان اين مركز بزرگ صنعتي استفاده نموده و اين دوره كارآموزي را جدي بگيرند تا در نتيجه، با خوشه چيني از تجربيات درون شركت، آينده موفقي را براي خود رقم بزنند.

   وی  با بیان اینکه دانشجويان از نظر تئوري در دانشگاه  اطلاعات فراواني دارند و حضور آنها در محيط صنعتي به آنها کمک مي‌كند كه تمام ذهنيات خود را ملموس نمايند،به تشريح وظايف كارآموزان پرداخت و تاكيد كرد: پالايشگاه مكاني براي آشنا شدن دانشجويان با اين صنعت معظم است تا بتوانند توشه اي هر چند اندك براي ساختن آينده شغلي شان  بردارند.

 

منبع : روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.