جمعه 10 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

بیش از 11 میلیارد ریال کمک شرکت پالایش نفت بندرعباس به مناطق سیل زده کشور

  • 30 خرداد 1398
  • 09:27
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 2941 بازدید
  • Article Rating
بیش از 11 میلیارد ریال کمک شرکت پالایش نفت بندرعباس به مناطق سیل زده کشور

345 دستگاه یخچال فریزر اهدائی در بین سیل زدگان توزیع شد
در راستای رسالت اجتماعی و کمک به هموطنان در مناطق سیل زده کشور، دومین محموله کمکهای ارسالی شرکت پالایش نفت بندرعباس شامل 345 دستگاه یخچال فریزر در این مناطق توزیع شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت؛ با توجه به نیاز هموطنان در مناطق آسیب دیده از سیل و همچنین همکاری یکی از کارخانه های تولید کننده یخچال فریزر و سازمان جمعیت هلال احمر در مشهد مقدس دومین محموله کمکهای غیر نقدی این شرکت شامل 345 دستگاه بخچال فریز به استانهای سیل زده ارسال شد. 
گفتنی است نخستین محموله کمک های غیر نقدی شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز شامل کالا و اجناس مورد نیاز سیل زدگان به ارزش سه میلیارد ریال در فروردین امسال با هماهنگی جمعیت هلال احمر هرمزگان به استانهای خسارت دیده از سیل ارسال شد.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس ارزش محموله دوم کمکهای ارسالی را بیش از 8 میلیارد ریال عنوان کرد. 
مهندس نامور با اشاره به اینکه حمایت از هموطنان سیل‌زده و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی از وظایف ملی و شرعی است بیان داشت: مجموع کمکهای شرکت پالایش نفت بندرعباس به مناطق سیل زده کشور بالغ بر 11 میلیارد و 144 میلیون ریال است که در راستای مسئولیتهای اجتماعی این شرکت و همچنین کمک رسانی به هموطنان آسیب دیده در سیل انجام شد.

 

منبع : روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.