پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

ارسال کمکهای غیر نقدی شرکت پالایش نفت بندرعباس به استانهای سیل زده کشور

  • 21 فروردین 1398
  • 15:29
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3430 بازدید
  • Article Rating
ارسال کمکهای غیر نقدی شرکت پالایش نفت بندرعباس به استانهای سیل زده کشور


در پی وقوع سیل در برخی استانهای کشور، شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای امداد رسانی و تامین بخشی از نیازهای هموطنان سیل زده کمکهای غیرنقدی خود را با هماهنگی هلال احمر هرمزکان به مناطق سیل زده ارسال کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، محموله کمکهای ارسالی این شرکت به مناطق سیل زده شامل زیر انداز، پتو، لوازم بهداشتی و همچنین انواع مواد غذایی از جمله برنج، انواع کنسرو , تن ماهی و آب معدنی است که با هماهنگی هلال احمر هرمزگان به مناطق سیل زده ارسال شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس ارزش محموله ارسالی این شرکت را 3 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با توجه به حوادث و خسارتهایی که بر اثر جاری شده سیل در برخی استانها رخ داد و با توجه به شرایط سخت بوجود آمده برای جمعی از هموطنان، بر اساس تصویب هیئت مدیره این شرکت مبنی بر امداد رسانی به هموطنان آسیب دیده و رفع نیازهای اولیه، این شرکت اقدام به تهیه اقلام مورد نیاز به ارزش 3 میلیارد ریال نمود.

مهندس نامور افزود: در کنار فعالیت های عملیاتی و تولیدی شرکت پالایش نفت بندرعباس ایفای نقش محوری در توسعه اجتماعی و پایبند بودن به مسئولیت های اجتماعی از مهمترین ماموریت های این شرکت است.

وی تصریح کرد: همچون همیشه وظیفه‎ی خود می‎دانیم تا در راستای تعهد به مسئولیت‎های اجتماعی و التزام به مشارکت در فعالیت‎های عام ‎المنفعه به یاری مردم آسیب‎دیده‎ بشتابیم تا به منظور تسکین بخشی از آلام و رنج‎های هموطنان آسیب دیده تلاش کنیم؛ به همین منظور باعث افتخار است تا اعلام کنم ارسال محموله‎های کمک و امدادرسانی به مناطق سیل‎زده‎ی شمال کشور آغاز شده است.

بدنبال وقوع سیل در کشور که متاسفانه منجر به کشته شدن جمعی از هموطنان و ایجاد خسارت فراوان و مصدومیت شماری دیگر از هم میهنان شد، مدیریت و کارکنان شرکت پالایش نفت بندرعباس ضمن همدردی در غم این حادثه تلخ، این ضایعه را به بازماندگان تسلیت گفته و از خداوند متعال صبر و شکیبایی برای این عزیزان و غفران الهی را برای درگذشتگان آرزومندند.

 

منبع : روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.