پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

آغاز چهارمین ارزیابی تمرینات عملیاتی – تخصصی آتش نشانان شرکت ملی پالایش و پخش

  • 27 بهمن 1397
  • 11:22
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3768 بازدید
  • Article Rating
آغاز چهارمین ارزیابی تمرینات عملیاتی – تخصصی آتش نشانان شرکت ملی پالایش و پخش

چهارمین دوره ارزیابی تمرینات عملیاتی – تخصصی آتش نشانان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران به میزبانی شرکت پالایش نفت بندرعباس آغاز شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، در این دوره از رقابتها 13 تیم از شرکتهای زیر مجموعه شرکت ملی پالایش و پخش به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.
در این دوره از مسابقات که در مجموعه ورزشی شهرک مروارید شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار می شود تیم های آتش نشانی شرکتهای پالایش نفت آبادان، امام خمینی شازند اراک، اصفهان، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه، لاوان، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، شرکت خطوط لوله و مخابرات و تیم های الف و ب شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی حضور دارند.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در مراسم افتتاحیه این دوره از ارزیابی تمرینات عملیاتی – تخصصی گفت: هدف از برگزاری این رقابتها حفظ آمادگی، انتقال تجربه، کسب دانش، شناسایی نقاط ضعف و بهبود نقاط قوت است.
 مهندس نامور با اشاره به ماهیت کار در پالایشگاه ها و پتانسل بالای خطر افزود: یکی ار الزامات انجام عملیات امداد و نجات، مدیریت، هماهنگی و اقدام سریع در اطفاء حریق و نجات جان انسانها و همچنین حفظ تاسیسات، حفظ آمادگی لازم به صورت مستمر و استفاده از تجربه است. 
وی گفت: آتش نشانان در صنعت نفت قهرمانان گمنام این صنعت هستند که بدون حاشیه و با عشق و ایثار به انجام وظیفه خود مشغول هستند.
رئیس ایمنی و آتش نشانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی  نیز در این مراسم گفت: انجام کار تیمی ، هماهنگی و فرماندهی عملیات از اولویتهای مد نظر این دوره از ارزیابی تمرینات عملیاتی – تخصصی است.
 مهندس وطن خواه افزود: ایجاد انگیزه برای بالا بردن توانایی فنی و جسمی، استفاده از سرعت و دقت، ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین آتش نشانان و به اشتراک گذاشتن مهارتهای آتش نشانی از از اهداف و برنامه های شرکت ملی پالایش و پخش برای برگزاری این دوره از رقابتها بود.

 

منبع : روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.