جمعه 10 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

توجه به ایمنی با تاکید برآموزشهای تخصصی HSE در شرکت پالایش نفت بندرعباس

  • 09 دی 1397
  • 14:48
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3667 بازدید
  • Article Rating
توجه به ایمنی با تاکید برآموزشهای تخصصی HSE در شرکت پالایش نفت بندرعباس


در هشت ماهه نخست سال 97 در راستای افزایش ایمنی و جلوگیری از حوادث، 8 هزار و 500 نفر – ساعت آموزشهای HSE در پالایشگاه نفت بندرعباس برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت؛ دوره های آموزشی با توجه به نیازسنجی های انجام شده و بر اساس تقویم سالیانه آموزش، با حضور اساتید برجسته کشوری و دانشگاهی در ساختمان آموزش پالایشگاه نفت بندرعباس برگزار می شود.
رئیس اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از ابتدای سال 97 تاکنون بالغ بر 36 دوره آموزش HSE با موضوع های ایمنی، آتش نشانی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، بهداشت و محیط زیست با اثر بخشی 92 درصد برگزار شده است.
مهندس فضلی افزود: با توجه به لزوم اهتمام بیشتر بر آموزشهای HSE به خصوص آموزشهای پیمانکاران در این حوزه و تاکید مدیریت پالایشگاه بر آموزشهای HSE و پیشگیری از حوادث، اداره آموزش با بهره گیری از اساتید بنام در زمینه HSE و اعزام همکاران به موسسات بین المللی داخلی و خارج از کشور و همچنین اساتید مجرب داخل شرکت، سعی در بهبود روزافزون HSE در شرکت و نهادینه سازی فرهنگ کار ایمن دارد.
وی بیان داشت: دوره های آموزش تخصصی با توجه به نیازسنجی آموزشی و گزارش حوادث و شبه حوادث در شرکت و وزارت نفت و همچنین تعامل و مذاکرات مستمر با واحدها و اعلام نیاز ادارات با توجه به شرایط عملیاتی، با تحت پوشش قرار دادن سطوح مدیریتی و مهارتی برگزار می شود.
رئیس اداره آموزش و تجهیز نیروی انسانی شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این اداره در سال 96 نیز به منظور آموزش های HSE برای همه کارکنان رسمی، قراردادی، پیمانکاری و نیروهای شاغل در طرح افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت، 24 هزار و 500 نفر -  ساعت با 58 دوره آموزشی برگزار کرد.
مهندس فضلی افزود: کلیات پدافند غیرعامل، کلیات مدیریت بحران، فرماندهی حوادث (ICS)، ایمنی مبتنی بر رفتار (BBS)، دوره تخصصی امداد و نجات، ایمنی در پیش راه اندازی واحدهای جدید عملیاتی(PSSR)، تجزیه و تحلیل حوادث شغلی، خطاهای انسانی در صنایع پالایشگاهی و آشنایی با بیماری (CCHF) بخشی از دوره های برگزار شده در پالایشگاه نفت بندرعباس است.

 

منبع : روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.