جمعه 31 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

صرفه جويي بيش از 127 ميليارد ريالي پالايشگاه اصفهان در تامين قطعات مورد نياز 

  • 26 آذر 1397
  • 16:04
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3053 بازدید
  • Article Rating
صرفه جويي بيش از 127 ميليارد ريالي پالايشگاه اصفهان در تامين قطعات مورد نياز 

 تا پايان 8 ماه سال جاري و با همكاري متخصصان داخلي، در  شركت پالايش نفت اصفهان  تعداد 248  قطعه با تيراژ  007ر88 عدد و با صرفه جويي حدود  127 ميليارد ريال توليد شد.


      به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت رئيس پشتيباني ساخت داخل  اين شركت با بيان اينكه تيراژ  اقلام ساخته شده  نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بيش از 40درصد رشد داشته است،  اظهار داشت: در  اين مدت  موفق به ساخت تعداد زيادي از انواع قطعات يدكي دستگاههاي پالايشي  شده ايم  كه اين نشان از تخصصِ و همت صنعتگران ايراني توانمند و پر تلاش دارد.
       سعيد احتراميان  تصريح كرد:   در اين 8 ماهه  ساخت قطعات يدكي با استفاده از توانمنديهاي  سازندگان داخل كشور  بالغ بر 18 ميليارد ريال،  هزينه  داشته  و اين در حالي است  كه اگر مي خواستيم نياز خود را از خارج كشور تامين نمائيم  مي بايست  بيش از 145 ميليارد ريال در نظر مي گرفتيم. 
        وي افزود: اين واحد از سال  1380  شروع به كار نموده كه در زمينه تامين قطعات دستگاههاي پالايشي و به ويژه ماشين آلات دوّ ار از قبيل توربين، پمپ، كمپرسور، چرخ دنده و...... تا كنون فعاليت نموده است.
           احتراميان   همچنين اعلام نمود: تمركز و اولويت واحد پشتيباني ساخت داخل شركت، با تكيه برتوانمندي صنعتگران و متخصصان اصفهان  بوده و حدود 70% قطعات از اين طريق توليد و درفرآيند عملياتي قرار گرفته است.
      رئيس پشتيباني ساخت داخل  با بيان اينكه در حال حاضر با بيش از  450 شركت سازنده داخلي ارتباط داريم،  گفت : تا كنون با اين روش ساخت قطعات بسيار مهم و ارزشمندي انجام گرفته به طوري كه  با نمونه هاي خارجي قابل رقابت است.  به بياني ديگر با وجود تحريم هاي ظالمانه و جهت دارصورت گرفته عليه كشور عزيزمان ايران، شرايط مطلوبي فراهم آمده تا ما بيش از گذشته بر توانمنديهاي متخصصان و سازندگان داخلي تكيه كنيم و بسيج تمامي امكانات و تخصص و تجارب در كيفيت و ارتقا فعاليت ها سبب گرديد تا ساخت قطعات خاص مذكور براي اولين بار براي  پالايشگاه اصفهان انجام گرددو اكنون با قاطعيت مي توان گفت تحريم دشمن تبديل به فرصت در جهت خودكفائي و قطع وابستگي در كليه امور و پيشرفت شده است.

 

منبع : روابط عمومی شرکت پالایش نفت اصفهان

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.