جمعه 10 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

بارگذاری کاتالیست فاز سوم بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان

  • 21 آذر 1397
  • 13:57
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3931 بازدید
  • Article Rating
بارگذاری کاتالیست فاز سوم بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس از بارگذاری اولین کاتالیست راکتور واحد بنزین سازی فاز سوم بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، «محمدعلی دادور» در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته در پی ساعت ها تلاش بی وقفه مهندسان و کارگران زحمت‌کش و سخت‌کوش پالایشگاه ستاره خلیج فارس اولین کاتالیست راکتور واحد بنزین سازی فاز سوم بارگذاری شد.
وی ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال بتوانیم با نزدیک شدن به تولید روزانه 44 میلیون لیتر بنزین، ایران را نه تنها به خودکفایی کامل برسانیم که به یکی از صادرکننده‌های بنزین در منطقه و جهان تبدیل کنیم.
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تاکید کرد: در شرایط فعلی بیش از حد تکلیفی خود در تولید موفق بوده ایم و این مساله نشان دهنده‌ی عشق به میهن، تخصص و تلاش شبانه‌روزی مهندسان و کارگران پالایشگاه ستاره خلیج فارس است.
وی در پایان بیان داشت: تا همین چند وقت اخیر ساخت کاتالیست‌های واحدهای بنزین‌سازی در انحصار تعداد معدودی از شرکت‌های انگلیسی، فرانسوی و آمریکایی قرار داشت و این شرکت‌ها به هیچ عنوان اجازه نمی‌دادند تا دیگر کشورها به دانش ساخت آن دست یابند اما علی‌رغم اعمال تحریم‌ها ، امروز جوانان ایرانی با تلاش در شرکت‌های دانش‌بنیان و اتکا به نبوغ خود توانستند این دانش را بومی‌سازی و ایران را برای همیشه از وابستگی به واردات کاتالیست بی‌نیاز کنند.

 

منبع :  روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.