پنجشنبه 09 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

تقدیر از پالایشگاه بندرعباس برای ارتقای کیفیت و تولید روزانه 14 میلیون لیتر نفت گاز با استاندارد یورو4

  • 13 آبان 1397
  • 10:22
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3826 بازدید
  • Article Rating
تقدیر از پالایشگاه بندرعباس برای ارتقای کیفیت و تولید روزانه 14 میلیون لیتر نفت گاز با استاندارد یورو4

 

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی از مهندس نامور- مدیرعامل و مجموعه پرتلاش شرکت پالایش نفت بندرعباس به دلیل تسریع در اجرای پروژه های ارتقای کیفیت و توجه ویژه به الزامات توسعه پایدار کیفی محصولات تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، مهندس صادق آبادی در این تقدیرنامه، اجرای پروژه های کیفی سازی نفت گاز این شرکت پالایشی را گامی موثر در راستای سیاست های زیست محیطی وزارت نفت و کاهش آلایندگی عنوان کرد. 

بر اساس این گزارش، متن کامل لوح تقدیر به این شرح است:

« شرکت پالایش نفت بندرعباس به همت مجموعه متخصص و کارآمد خود از بدو راه اندازی جایگاه ارزشمند خود را در بین شرکت های پالایش نفت کشور تثبیت کرد و علاوه بر عمل به وظیفه خطیر تولید بخش مهمی از سوخت مایع کشور با اجرای پروژه های زیست محیطی توجه ویژه ای را به الزامات توسعه پایدار و نقش اجتماعی یک واحد صنعتی بزرگ نشان داد.

در همین راستا اجرای پروژه های کیفی سازی سوخت به عنوان اولویت های این مجموعه عظیم پالایشی و نیل به تولید روزانه ۱۴ میلیون لیتر نفت گاز با کیفیت مطابق با استاندارد یورو۴ علاوه بر افزایش گستره توزیع نفتگاز با کیفیت در کشور، گامی موثر در راستای سیاست های زیست محیطی وزارت نفت و کاهش آلایندگی ها محسوب می شود.

از این رو با تقدیر از زحمات جنابعالی و مجموع پر تلاش پالایشگاه بندرعباس به خاطر تسریع در اجرای پروژه های ارتقای کیفیت و توجه ویژه به الزامات توسعه پایدار کیفی محصولات، سلامتی و توفیق روز افزون را برای شما از خداوند منان خواستارم»

 

منبع : شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.