جمعه 10 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

صادق آبادی خبر داد: رشد 50 درصد تولید نفت‌گاز یورو 4 در کشور

  • 12 آبان 1397
  • 15:34
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3630 بازدید
  • Article Rating
صادق آبادی خبر داد:  رشد 50 درصد تولید نفت‌گاز یورو 4 در کشور


معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش امسال را سال کیفی سازی سوخت و فرآورده های نفتی در کشور دانست و گفت: تولید نفت‌گاز با استاندارد یورو 4 درکشور 50 درصد رشد داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت علیرضا صادق آبادی، مدیرعامل این شرکت، با اشاره به اینکه میزان تولید نفت‌گاز یورو 4در پالایشگاه بندرعباس به 14 میلیون لیتر در روز رسیده است، گفت: اجرای پروژه های کیفی سازی فرآورده های تولیدی در پالایشگاه های ده گانه کشور از سیاست های سال جاری وزارت نفت است که در این خصوص شخص وزیر نفت پیگیر اجرای این طرح ها بوده اند.

وی همچنین از تلاش های کارکنان پالایشگاه بندرعباس با مدیریت مهندس نامور به دلیل تسریع در روند اجرای پروژه کیفی سازی تولید نفت‌گاز این پالایشگاه قدردانی کرد و گفت: گوگرد موجود در نفت‌گاز تولیدی این پالایشگاه از 10هزار ppm  به 50ppm  کاهش یافته است که به لحاظ کاهش آلایندگی های زیست محیطی دستاورد بزرگی برای کشور محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، اقدامات کیفی سازی سوخت کشور را بر اساس سیاست های اصلی وزارت نفت در رعایت استانداردهای زیست محیطی تولید سوخت دانست و گفت: امسال شاهد افزایش 50 درصدی تولید نفت‌گاز یورو 4 در کشور هستیم و در حال حاضر در جایگاه های منتخب سراسر کشور این فراورده توزیع می شود.

وی گفت: با اضافه شدن 14 میلیون لیتر نفت‌گاز یورو 4 تولیدی پالایشگاه بندرعباس، میزان تولید روزانه نفت گاز یورو 4 کشور به 42 میلیون لیتر می رسد که حدود 75 درصد نفت‌گاز بخش حمل و نقل را شامل می شود؛ با اجرای این سیاست ها، مناطق بیشتری از کشور تحت پوشش توزیع نفت‌گاز یورو 4 قرار می گیرد.

 

منبع : روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.