چهارشنبه 05 اردیبهشت 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

ستاره ها نمی خوابند؛ فروزان شدن اولین کوره واحدهای بنزین سازی فاز سوم ستاره خلیج فارس

  • 28 مهر 1397
  • 08:42
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3588 بازدید
  • Article Rating
ستاره ها نمی خوابند؛ فروزان شدن اولین کوره واحدهای بنزین سازی فاز سوم ستاره خلیج فارس

 

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: در آخرین آدینه مهرماه اولین کوره واحدهای بنزین‌سازی فاز سوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس وارد مدار تولید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت ، «محمدعلی دادور» ضمن تقدیر از مهندسان و کارگران پالایشگاه ستاره خلیج فارس با تلاش‌ شبانه‌روزی برای رسیدن به خودکفایی در تولید بنزین و پیشرفت فازهای سوم و چهارم این پالایشگاه، گفت: روز گذشته اولین کوره واحدهای بنزین‌سازی فاز سوم پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس افزود : کار و تلاش در پالایشگاه ستاره خلیج فارس تعطیلی نمی شناسد و هیچ مساله ای سبب کندی اقدامات ما برای رسیدن به اهداف عالیه نظام و کسب رضایت مردم نخواهد شد.
دادور با بیان این که افتتاح کامل فاز سوم این پالایشگاه ظرفیت تولید بنزین ستاره خلیج فارس را به روزانه بیش از 40 میلیون لیتر در روز می رساند، تاکید کرد: به عنوان اصلی ترین تولیدکننده بنزین کشور این نوید را به مردم شریف ایران خواهیم داد که تا آخرین توان برای تامین این کالای استراتژیک تلاش کنیم و از هیچ اقدامی فروگذار نخواهیم بود.

 

منبع : روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.