پنجشنبه 30 فروردین 1403
Menu

آرشیو اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

بیش از 60  ميليون نفر – ساعت كار بدون حادثه در شركت پالايش نفت بندرعباس 

  • 09 مهر 1397
  • 16:23
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 2970 بازدید
  • Article Rating
بیش از 60  ميليون نفر – ساعت كار بدون حادثه در شركت پالايش نفت بندرعباس 


در سال 96 در شركت پالايش نفت بندرعباس با رعایت و توجه به استانداردهای ایمنی 60 ميليون نفر- ساعت كار بدون حادثه انجام شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت، با ارزیابی های عملکرد سال گذشته، از ابتداي سال 96 تا انتهاي آن با حفظ و رعايت نكات ايمني، اين شركت موفق شد عملكرد 60 ميليون نفر- ساعت كار بدون حادثه را در واحد های عملیاتی پالایشگاه ثبت كند.
مديرعامل شركت پالايش نفت بندرعباس با بيان این مطلب و اشاره به اجرای عملیات تکمیل واحدهای طرح افزایش ظرفیت و بهبود کیفیت این پالایشگاه گفت: در طرح توسعه پالایشگاه بندرعباس نیز در سال 96 ، دو میلیون و 520 هزار نفر –  ساعت کار بدون حادثه ثبت شد.  
مهندس نامور با اشاره به اينكه عامل 90 درصد از حوادث، خطاي انساني و توجه نكردن به قوانين ايمني است گفت: با اجراي صبورانه فعاليت ها، كنترل، هوشياري و رعايت قوانين و استانداردهاي ایمنی مي توان از بروز حوادث پيشگيري كرد.
وی افزود: در سال 96 به منظور پيشگيري از خطر و حفظ ايمني، هزار و 207 مورد اندازه گيري فيزيكي و شيميايي عوامل زيان آور در واحدهاي عملياتي و غير عملياتي و همچنين هزار و 609 مورد اندازه گیری پارامترهای زیست محیطی در پالایشگاه و شهرک مروارید صورت گرفت.
وي با بيان اينكه نيروي انساني ارزشمندترين سرمايه است افزود: حفظ نيروي انساني با اجراي قوانين ايمني در اولويت قرار دارد و آموزش پذير بودن و انتقال آموزش ها به همراه تجربه به ديگران از وظايف مهم در صنعت نفت است.
مديرعامل شركت پالايش نفت بندرعباس بیان داشت: در سال 96 به منظور آموزش موارد HSE و افزایش آگاهی نسبت به عوامل حادثه ساز، 53 هزار و 399 نفر – ساعت برای کارکنان رسمی و 184 هزار و 757 نفر - ساعت نیز برای کارکنان پیمانکاری کلاسهای آموزشی برگزار شد.
 مهندس نامور با بيان اينكه صنعت نفت صنعتي حساس است كه در هر لحظه امكان خطر و بروز حادثه وجود دارد گفت: سال گذشته به منظور توانمند سازي و ارتقاء آمادگي كاركنان ، افزايش توان عملياتي و قدرت تصميم گيري درشرايط اضطراري ، شناسايي نقاط قوت و ضعف و ارزيابي عملكرد، 67 مورد مانور HSE و 82 مورد تمرين آتش و 16 مورد رزمایش میدانی و مشترک در شركت پالايش نفت بندرعباس برگزار شد.

 

منبع : روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.