جمعه 10 فروردین 1403
Menu

اخبار

جستجوی خبر

خبرخوان

تعمیرات موفق خط بخار (MS) ارسالی از پالایشگاه نفت بندرعباس انبار نفت

  • 09 مهر 1397
  • 16:19
  • اخبار
  • 0 دیدگاه
  • 3715 بازدید
  • Article Rating
تعمیرات موفق خط بخار (MS) ارسالی از پالایشگاه نفت بندرعباس انبار نفت


تعمیرات خط بخار فشار متوسط (MS) ارسالی از پالایشگاه نفت بندرعباس به انبار نفت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان با موفقیت به پایان رسید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت ؛ از این بخار ارسالی برای گرم کردن برخی فرآورده های نفتی در انبار نفت از جمله وکیوم باتوم و همچنین شرکت قیر همجوار پالایشگاه استفاده می شود.
رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این خط از نوع 14 اینچ است که به دلیل فرسودگی پایه های نگهدارنده بتونی و نشست خاک و به منظور حفظ ایمنی و جلوگیری از شکستگی خط و حادثه، تعمیرات این خط به طول 500 متر در دستور کار قرار گرفت.
مهندس محمود ذاکری افزود: به دلیل اهمیت این خط، تعمیرات در مدت 5 شبانه روز و با 4 هزار و 500 نفر ساعت کار با موفقیت به اتمام رسید و در سرویس قرار گرفت.
وی گفت: در این تعمیرات، 180 اینچ جوشکاری لوله و اتصالات، 15 متر مکعب بتن ریزی و 60 متر مربع عایق کاری صورت گرفت.
رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت پالایش نفت بندرعباس بیان داشت: ماهیانه به طور متوسط 5 هزار تن بخار فشار متوسط از طریق این خط به انبار نفت و شرکت قیر همجوار پالایشگاه ارسال می شود و در صورت اشکال در این مسیر برای محموله های وکیوم باتوم و قیر شرکتهای همجوار مشکل پیش می آید و در مدت تعمیرات با هماهنگی با شرکتهای همجوار، آن شرکتها نیز برنامه های تعمیراتی خود را اجرا کردند.
مهندس ذاکری افزود: این تعمیرات با رعایت کامل ایمنی هم در زمان خارج کردن از سرویس و تخلیه مسیر و همچنین در زمان تعمیرات اجرا شد.
 

منبع : روابط عمومی پالایشگاه نفت بندرعباس

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.